Van La Chatre naar Neuvy-Saint-Sépulchre - Reisverslag uit Neuvy-Saint-Sépulchre, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu Van La Chatre naar Neuvy-Saint-Sépulchre - Reisverslag uit Neuvy-Saint-Sépulchre, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu

Van La Chatre naar Neuvy-Saint-Sépulchre

Door: Willie Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Willie

30 April 2013 | Frankrijk, Neuvy-Saint-Sépulchre

Hallo allemaal, Hello everyone, Bonjour tout le monde, hallo an alle, Hola a todos

Als je het niet in het Nederlands kunt lezen, kun je het vertalen met http://translate.google.com of http://vertalen.babylon.com/

If you can not read it in Dutch you can translate with http://translate.google.com of http://vertalen.babylon.com

Si vous ne pouvez pas le lire en néerlandais, vous pouvez traduire tag http :/ / translate.google.com of http://vertalen.babylon.com/

Wenn Sie nicht lesen können, es in Niederländisch, können Sie übersetzen mit http :/ / translate.google.com oder http://vertalen.babylon.com/

Si no puede leer en holandés, puede traducir con http :/ / translate.google.com of http://vertalen.babylon.com/


Dit is het verslag van de 7e dag van de 7e etappe van mijn vredesloop naar Santiago de Compostella met het thema “Wat verbind ons” op KRONINGSDAG dinsdag 30 april 2013.
Nadat ik de 7e etappe gelopen had, heb ik dit verslag in Dommelen op deze weblog geplaatst!!

Volgens het routeboekje is het 19 km. Van La Chatre naar Neuvy-Saint-Sépulchre

Tijdens de Nederlandse van Koningin naar Koning dag in Frankrijk.....

Koningin Beatrix en prins Willem Alexander wisselen vandaag van troon na de kroning tot Koning. Het mies regent als we om 7.30u. opstaan. Het petit déjeuner vangt hier in Maison Fleurie om 8 uur aan met stokbrood 4 soorten huisgemaakte jam en biologische thee wat een standaard is in veel Chambre D’hotes.
Maria Deidda blijft tijdens het ontbijt bij ons, want ze woont in het huis hierlangs. En ze wil graag ons geld voordat we vertrekken...., ze wil 2 x 22,5 en 1 x 4 euro voor Luna afgerekend hebben. Ik trakteer Egbert en luna hierop. Ze ziet er uit alsof ze Marokkaanse Roots heeft. Onder het ontbijten praat ze veel met Egbert, ondertussen schrijf ik mijn verslag en een stuk in haar gastenboek. Momenteel is mijn standaard hierbij, dat ik mijn hand op een pagina leg waar nog voldoende schrijfruimte is en dan met een pen de contouren hiervan op het papier zet. In de beschrijfruimte binnen de hand zet ik : A World of friends is a World of Peace daaronder dat ik met mijn 7 e etappe bezig ben vanaf Nevers en daaronder mijn weblog-adres . Rechts naast de hand zet ik: La Paix avec Dieu. Meerdere keren denk ik eraan dat het vandaag een heel speciale dag is in Nederland. Ik ben natuurlijk blij dat ik in Nederland geboren ben en op mocht groeien. Dat Nederland een klein land is en een groot aanzien en invloed in de wereld heeft waarbij het Koningshuis als visitekaart kan dienen. Ik ben wel blij dat ik nu in Frankrijk ben en niet de overweldigende buiten proportionele aandacht moet ondergaan die al die media en zakenmensen er aan besteden! Het begint geleidelijk harder te regenen.

Apotheek

Het is al 10 uur als Egbert tussen de vele regendruppels de apotheek binnenstapt voor een antibacteriële zalf voor een grote teen waaruit pus komt nadat hij zich verwondde door een beknelling in zijn schoen, hij is erg alert omdat hij al eens bloedvergiftiging heeft gehad. De bediende is een man met ongeveer dezelfde haarlengte als die ik momenteel heb en dat heb ik nog nooit ergens anders in een apotheek gezien!

Schuur om te schuilen
Het regent gestaag door, en als we rondom het middaguur willen lunchen loopt Egbert een boerenerf op met schuren. In een daarvan is een ongeveer 80 jarige man aan het werken tussen het opgeslagen graan. De man wordt overweldigd maar is vriendelijk en enthousiast als hij merkt dat we pelgrims zijn. Hij kan het haast niet geloven dat wij, en Egbert en luna vanaf Lensburg Zwitserland al zo’n grote afstanden hebben afgelegd. Er is goed contact en we mogen er lunchen, hij vraagt of we eten moeten maar daarop zegt Egbert dat we lunch bij ons hebben. Luna krijgt erg veel hondenbrokken en doet haar tegoed ermee, wij genieten tegelijkertijd van de luxe van een dak boven ons hoofd en dat we uit de wind zitten te lunchen nu het zo regent, maar het bijzonderste is deze Franse gastvrijheid!
Daarbij vraagt hij geregeld of Luna nog meer mag hebben. De man wil ook gaan eten en gaat na de nodige positieve woorden wisselingen naar de boerderij. Zo te zien loopt hij waggelend door heupproblemen o.i.d. er door de regen naar toe. Hij gaat in de stromende regen staan te pissen blijft enige tijd gewoon stil staan en komt al waggelend terug gelopen. Hij laat merken niet geheel gerust te zijn met die 2 vreemden in zijn schuur en verteld dat we geen vuur mogen maken en/of slecht mogen doen. En dat hij de poort dicht gedaan heeft. Egbert stelt hem gerust waarna hij alsnog voorgoed vertrekt. We genieten verder van onze lunch inclusief een glaasje wijn op deze unieke plek op het Franse land. Verrijkt met een bijzonder lunchervaring gaan we ons weegs.

Paraplu afscheid

Het waait ook flink en mijn schoenen worden weer drijfnat waardoor het geleidelijk aan fysiek een zwaardere tocht wordt, maar mentaal een uitdaging blijft.
Ik gebruik mijn opvouwbare paraplu om enige weerstand tegen de wind en regen te kunnen bieden, totdat onverwacht een grotere rukwind mijn paraplu omslaat en er enkele baleinen van doet afbreken. Wat er nog goed is, ongeveer ¾ aan de paraplu blijf ik benutten om me te beschermen. Na enige tijd blijkt dat de afgebroken baleinen een gevaar voor mijn gezicht zijn geworden en besluit ik op datzelfde moment afscheid te gaan nemen van de paraplu en er ook geen meer mee te nemen op mijn tocht naar Santiago de Compostella. Al bijna 7 etappes draag ik dat hulpmiddel met me mee voornamelijk om bij regen mijn bril niet nat te laten worden en zo voldoende te blijven zien.
Doordat ik enkele jaren geleden een echt waterdicht jack heb aangeschaft waaronder ik een cap(als afdak) kan gebruiken is het ook niet meer echt nodig en is het zonder ook weer minder gewicht.

Neuvy- Saint-Sépulchre

Als we dit dorpje binnenlopen waar we ook willen gaan overnachten gaat het steeds harder regenen en gaan we steeds sneller lopen om ergens in een horeca te kunnen schuilen en vertoeven. We vinden rond 15 uur aan de doorgaande weg vlak bij De Basiliek van Neuvy-Saint-Sépulchre een geschikte gelegenheid waar bij binnenkomst meerdere pensionarissen an tafeltjes van 2 samen aan het eten waren met vriendelijke bediening. Nadat we ons van de regenkleding e.d. hadden ontdaan hebben we warme chocomelk en bier voor Egbert besteld. We vroegen of we ook wat konden eten maar de keuken was inmiddels gesloten, of soep?
Misschien zei ze dat ga ik even aan de kok vragen en ja hoor enige tijd daarna kwam er brood 2 borden met bestek en een metalen schaal soep op tafel. Egbert neemt een Pastis als afsluiting en opwarmer. En vraagt meteen waar de straat is van de Gite waar we gaan overnachten.

Gite ,,Le relais de la vielle route”

Na wat gevraag en gezoek komen we in het eenvoudig en goed onderkomen aan, Peter Anrys uit Dendermonde België verblijft er ook. Hier proberen we het een en ander te kunnen drogen. Egbert gaat boodschappen doen om te kunnen avondeten en voor het ontbijt en de lunch van morgen, want dat zit er hier niet bij voor de 12 euro per persoon die we moeten betalen. Na het douche, kleren wassen en ter droging ophangen ga ik op zoek naar kranten voor in mijn doorweekte schoenen, maar kan niets vinden. Als de beheerder komt vraagt Peter of hij kranten heeft voor in de schoenen, hij begrijpt het meteen en gaat direct naar zijn huis om ze te halen voor ons. Samen met Peter hebben we gegeten, waarbij Egbert Peter wat van de pizza en Peter ons wat van zijn instant soep aanbood. Ik heb van beide wat genoten om daarna veel van mij van huis meegebrachte notenboer melange op te eten om hiermee ook weer wat gewicht uit mijn grote rugzak te verwijderen.
Ik drink hierbij geen wijn bij de maaltijd omdat ik na de maaltijd nog naar de horeca wil waar we vanmiddag konden schuilen om er onder andere een bier van de tap te gaan drinken.

20 uur Journaal op Franse televisie

Er werd uitgebreid aandacht besteed aan de troonswisseling en de Nederlandse cultuur waarmee die plaatsvond. Zo konden we goed op de hoogte komen van wat zich op 30 april 2013 in ‘Oranje‘ Nederland afspeelde! Hierna ben ik even de village in gelopen om het te kijken en de unieke sfeer die iedere unieke plaats heeft waar te nemen om verder via de Basiliek naar de bekende horeca te lopen en die bleek gesloten te zijn.... In Neuvy- Saint-Sépulchre vind men ook bronzen Jacobs schelpen in de stoeptegels als richtingwijzer op de route en naar belangrijke pelgrim accommodaties. Inmiddels heb ik zo’n 175 km gelopen. Als verwoed voetballiefhebber heeft Peter nog geprobeerd een belangrijke Europese voetbalwedstrijd te gaan bekijken, maar kon geen verbinding hiervoor krijgen omdat daar voor betaald moest worden en de eigenaar geen abonnement hierop had. Na nog wat bij elkaar te hebben gezeten, zijn we daarna de trap op gegaan om te gaan slapen op een zolder. Daar Peter bijna 2 meter hoog is en de gemiddelde Fransman een stuk kleiner, heeft hij het matras van zijn Franse bed op de grond gelegd.

Ik hoop dat jullie ook een plezante 30 april hebben genoten!

Hartelijke groeten en tot nog eens,

Willie Jacobs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Neuvy-Saint-Sépulchre

Mijn eerste wandelreis alléén!

Hallo allemaal !!

Tijdens het samen wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was.

Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde!

Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld!
Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen

Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons " !!
Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!!

Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht!
tot uiterlijk 4 mei 2008 !

Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!!

Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reactie!

ATTENTIE: je/u kunt u/je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven datje wéér een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!!
BOVENDIEN kun je ook zelfonder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder bericht apart reageren en/of links-onder je emailadres invullen !!

Hartelijke groet,


Willie Jacobs

Recente Reisverslagen:

02 September 2019

EIND-VERSLAG Santiago de Compostella-Wandelreis!!

01 Mei 2019

6e dag Maslacq naar Navarrenx over 22 km 10e etapp

30 April 2019

10e van laatste etappe 1 na laatste verslag!

30 April 2019

5e dag van Arthez-de-Béarn naar Maslacq 10 etappe

20 April 2019

9e dag 3-4 van Ostabat tot Saint-Jean-Pied-de-Port
Willie

Hieronder :1e in Nederlands 2e in Frans 3e in Engels 4e in Spaans 5e in Duits 6e in Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Ci-dessous: 1ère neerlandais en 2ème français en 3eme anglais en 4eme espagnol 5e allemand 6e en portugais ! willie_jacobs@outlook.com 3e Below: 1st Netherlands in 2nd in French 3rd in English 4th in Spanish 5th German 6th in Portuguese! willie_jacobs@outlook.com 4e A continuación: 1 º Neerlandes en 2 º en Francés 3 º en Inglés 4 ª en español 5 de Alemán 6 en portugués! willie_jacobs@outlook.com 5e Unten: 1.Niederlandiesch in der 2. in Französisch in der 3.Englisch 4. auf Spanisch 5. Deutschen 6. Portugiesisch! willie_jacobs@outlook.com 6eAbaixo: 1.Holandes Em 2. em Francês 3. Em Inglês 4. Em Espanhol 5. Alemã 6. Em Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Hallo allemaal !! Onder het Nederlands profiel,is er een vertaling in het Frans,Engels,Spaans,Duits,Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Bonjour à tous! Aux termes de profil de néerlandais, il ya une traduction en français, anglais, espagnol, allemand, portugais! 3e Hello all! Under Dutch profile, there is a translation in French, English, Spanish, German, Portuguese! 4e Hola a todos! En virtud del perfil neerlandés, existe una traducción en francés, Inglés, español, alemán, portugués! 5e Hallo alle! Nach niederländischem Profil gibt es eine Übersetzung in Französisch, Englisch, Spanisch, Deutsch, Portugiesisch! 6e Olá todos! Sob holandês perfil, há uma tradução em Francês, Inglês, Espanhol, Alemão, Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Tijdens het in groepsverband wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was. Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde! Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld! Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen. Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons "=het gericht zijn op het positieve in de ander,waaruit vriendschap ontstaat. Een wereld van vrienden wordt/is een wereld van vrede!! Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!! Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht! tot uiterlijk 4 mei 2008 ! Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!! Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reacties! ATTENTIE:u kunt je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven dat je een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!! BOVENDIEN kun je ook zelf onder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder artikel apart reageren IN UW EIGEN TAAL en/of je emailadres invullen !! Hartelijke groet, willie_jacobs@outlook.com 2e Bien que la randonnée pédestre et le trekking, j'ai découvert que la marche de répondre comme bénéfique pour les relations corps-esprit, où la Marche de la Paix de La Verna en Toscane à Assise, en Ombrie, sur le thème "Qu'est-ce que nous relie" en 2007, mais l'homme était le meilleur. Au cours des voyages, j'ai rencontré plusieurs participants à la maison, à Saint-Jacques de Compostelle sont devenues la marche, et si le ou l'un de l': agréable / plus important / inspannendste / Harmonieerendste / dur / vredigste et l'auto-ontmoetendste autres, la vie poli! Cela m'a encouragé à faire de cette année une fois par semaine pour essayer, parce que je n'ai jamais été plus d'une journée de marche seulement! En outre, Santiago de Compostela eeuwen'n déjà bien connus lieu de pèlerinage et un grand sens et les moyens d'aller à pied. Mais mon objectif est: une marche de paix sur le thème "Qu'est-ce que nous relie est l'accent mis sur le positif dans l'autre, ce qui crée l'amitié. Un monde d'amis / est un monde de paix! Je voudrais voir le plus grand impact positif sur toutes les relations humaines! Telles sont les principales raisons pour lesquelles je veux commencer le 26 avril 2008 avec une première étape / connaissance voyage! jusqu'au 4 Mai 2008! Comme les choses maintenant, je suis + - 8 ans pour un employeur, je n'ai donc pas eu la chance, si je ne veux / peut être pour une visite, par exemple, 3-4 mois à faire, si je choisis les stades! Je pense que c'est un nouveau défi avec ce site / cette communication contemporaine avec vous mes expériences à partager et vous remercions par avance de votre intérêt et vos commentaires! ATTENTION: Vous pouvez changer votre adresse e-mail des liens au bas de la page de remplissage et de préciser que vous voulez recevoir un e-mail lorsque je poste un nouveau stade de démarrage nouveau voyage commence! AUSSI, vous pouvez également le message (au milieu de la page) sur chaque article séparément répondre dans votre propre langue et / ou remplir votre adresse e-mail! Cordiales salutations, willie_jacobs@outlook.com 3e While hiking and trekking, I discovered that the walk / meet as beneficial for body-mind relationships, where the Peace Walk from La Verna in Tuscany to Assisi in Umbria on the theme "What connects us" in 2007, but the human was best. During the trips I have met several participants only at home, to Santiago de Compostela have become walking, and if the / or one of the: pleasant / most important / inspannendste / Harmonieerendste / hardest / vredigste and self-other ontmoetendste, life polite! This encouraged me to make this year once a week to try, because I have never been longer than one day just walk! Moreover, Santiago de Compostela eeuwen'n already well known pilgrimage site and a great direction and means to go walking. But my goal is: a Peace Walk on the theme, "What connects us is the focus on the positive in the other, which creates friendship. A world of friends / is a world of peace! I would like to see the greatest possible positive impact will have on all human relationships! These are the main reasons why I want to begin April 26, 2008 with a first leg / acquaintance trip! until May 4, 2008! As things now see, I + - 8 years for one employer, so I do not have the opportunity, whether I would want / could be for a tour of eg 3-4 months to make, so I choose stages! I think it is a new challenge with this site / this contemporary communication with you my experiences to share and thank you in advance for your interest and any comments! ATTENTION: You can change your email links at the bottom of the page fill and indicate that you want to receive an email when I post a new, stage start new journey begin! ALSO you can also make the message (in the middle of the page) on each article separately respond in your own language and / or fill in your email address! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 4e Aunque el senderismo y trekking, descubrí que el camino / se reúnen como beneficioso para las relaciones cuerpo-mente, donde la Paz Paseo de La Verna, en Toscana, a Asís en Umbría, sobre el tema "Lo que nos une" en 2007, pero los humanos fue mejor. Durante los viajes me he encontrado con varios participantes sólo en casa, a Santiago de Compostela se han convertido en pie, y si el / o uno de los: agradable / más importante / inspannendste / Harmonieerendste / más / vredigste libre y otros ontmoetendste, la vida educado! Esto me animó a hacer este año una vez a la semana para intentar, porque yo nunca he sido más de un día a pie! Por otra parte, Santiago de Compostela eeuwen'n ya conocido lugar de peregrinación y una gran dirección y los medios para ir a pie. Pero mi objetivo es: Paseo de la Paz sobre el tema, "Lo que nos une es el enfoque en lo positivo en el otro, que crea la amistad. Un mundo de amigos o es un mundo de paz! Me gustaría que en la mayor medida posible impacto positivo tendrá sobre las relaciones humanas a todos! Estas son las principales razones por las que quiero empezar el 26 de abril de 2008 con un primer tramo / conocido viaje! hasta el 4 de mayo de 2008! Como ver las cosas ahora, I + - 8 años para un empresario, por lo que no tienen la oportunidad, si me quiere / puede ser para un viaje de por ejemplo, 3-4 meses para que, a fin de elegir las etapas! Creo que es un nuevo desafío con este sitio / contemporánea esta comunicación con ustedes para compartir mis experiencias y gracias de antemano por su interés y los comentarios! ATENCIÓN: Usted puede cambiar su dirección de correo electrónico enlaces en la parte inferior de la página, rellenar e indicar que desea recibir un email cuando un nuevo puesto, la fase de inicio nuevo viaje comenzar! También usted puede también hacer que el mensaje (en el centro de la página) en cada artículo por separado responder en su propio idioma y / o introduzca su email! Cordialmente, willie_jacobs@outlook.com 5e Beim Wandern und Trekking, entdeckte ich, dass der Fuß / treffen als vorteilhaft für die Körper-Geist-Beziehungen, wo der Frieden Walk von La Verna in der Toskana nach Assisi in Umbrien zum Thema "Was verbindet uns" im Jahr 2007, sondern die Menschen am besten. Während der Reisen Ich habe mehrere Teilnehmer nur zu Hause, nach Santiago de Compostela zu Fuß, und wenn der / oder einer der: angenehme / wichtigsten / inspannendste / Harmonieerendste / härtesten / vredigste und selbst andere ontmoetendste, Leben höflich! Dies ermutigte mich, dass in diesem Jahr einmal pro Woche zu versuchen, denn ich habe nie länger als einen Tag nur zu Fuß! Außerdem, Santiago de Compostela eeuwen'n bereits bekannten Wallfahrtsort und eine große Richtung und die Mittel zum Wandern. Aber mein Ziel ist: ein "Peace Walk zum Thema:" Was uns verbindet ist die Konzentration auf die positiven in den anderen, was die Freundschaft. Eine Welt von Freunden / ist eine Welt des Friedens! Ich möchte, dass die größtmögliche positive Auswirkungen haben wird auf alle menschlichen Beziehungen! Dies sind die wichtigsten Gründe, warum ich möchte zunächst der 26. April 2008 mit einer ersten Etappe / Bekanntschaft Reise! bis 4. Mai 2008! Wie die Dinge jetzt sehen, I + - 8 Jahre für einen Arbeitgeber, so dass ich nicht die Möglichkeit haben, unabhängig davon, ob ich will / kann für eine Tour durch zB 3-4 Monate zu machen, so dass ich Phasen! Ich denke, es ist eine neue Herausforderung mit dieser Website / dieser zeitgenössischen Kommunikation mit Ihnen meine Erfahrungen zu teilen und danken Ihnen im Voraus für Ihr Interesse und alle Kommentare! ACHTUNG: Sie können Ihre E-Mail-Links unten auf der Seite ausfüllen und geben an, dass Sie eine E-Mail, wenn ich eine neue Etappe beginnen neue Reise beginnen! Auch Sie können auch die Nachricht (in der Mitte der Seite) auf jeden Artikel separat reagieren in Ihrer eigenen Sprache und / oder geben Sie Ihre E-Mail-Adresse! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 6e Embora caminhadas e trekking, descobri que o pé / cumprir como benéficas para o corpo-mente relacionamentos, onde a Paz Passeio de La Verna na Toscana para Assis, na Úmbria sobre o tema "O que nos conecta", em 2007, mas os humanos foi melhor. Durante as viagens me encontrei vários participantes apenas em casa, a Santiago de Compostela tornou-se a pé e, se a / ou um dos: agradável / principal / inspannendste / Harmonieerendste / duramente / vredigste e de auto-ontmoetendste outros, a vida educado! Isso me incentivou a fazer este ano, uma vez por semana para tentar, porque eu nunca foram mais do que apenas um dia a pé! Além disso, Santiago de Compostela eeuwen'n já bem conhecido peregrinação site e uma grande direção e os meios para ir a pé. Mas o meu objectivo é: um Passeio Paz sobre o tema, "O que nos une é o foco sobre o positivo no outro, o que gera amizade. Um mundo de amigos / é um mundo de paz! Gostaria de ver o maior impacto positivo terá sobre todas as relações humanas! Estas são as principais razões pelas quais eu quero começar a 26 de abril de 2008 com um primeiro troço / Conhecer viagem! até 4 de maio de 2008! Como ver as coisas agora, eu + - 8 anos, para um empregador, por isso não tenho a oportunidade, se eu gostaria / poderia ser para uma turnê, por exemplo, da 3-4 meses para fazer, então eu escolher fases! Penso que é um novo desafio com este site / contemporâneo esta comunicação com você minhas experiências a compartilhar e agradecer-lhe antecipadamente o seu interesse e qualquer comentário! ATENÇÃO: Você pode mudar seu e-mail links na parte inferior da página e preencha indicar que você deseja receber um e-mail quando eu publicar um novo, fase inicia nova jornada começa! Também você pode também fazer a mensagem (no meio da página), em cada artigo em separado responder na sua própria língua e / ou preencher o seu endereço de e-mail! Warm Regards, WillieJacobs7@gmail.com

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 107492

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2008 - 26 November 2008

Himalaya-Nepal

26 April 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste wandelreis alléén!

Landen bezocht: