28-4 Saint-Said-Lacoussiëre---Villars - Reisverslag uit Villars, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu 28-4 Saint-Said-Lacoussiëre---Villars - Reisverslag uit Villars, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu

28-4 Saint-Said-Lacoussiëre---Villars

Door: Willie Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Willie

05 Mei 2016 | Frankrijk, Villars

28-4 Donderdag
Saint-Said-Lacoussiëre---Villars

GSM: nadat de energie een dag erna helemaal is opgebruikt en mogelijk tot ‘rust’ was gekomen. Kon ik daarna deze weer volledig opladen en gebruiken, een hele opluchting!

Thema van deze Camino:
-W A T---V E R B I N D--- O N S-


4.30 wakker
5.15 rug-gymnastiek / verslag activiteiten
6.15 Spontaan zingen van deel Wake-me-up song
7.15 vertrek, eerst even nog bij restaurant Messenger en Whattsappen….vorst daarbij op auto dak zichtbaar…
7.40 ….beleving...dit geluk is veel!
Hierbij denkend aan de wereld waar gekozen wordt voor geweld.., verdriet het mij ten zeerste tijdens de beleving van dit grote contrast…
Hierin begin ik spontaan het van oorsprong Franstalige lied, wat Ramses Shaffie ‘ Laat me ‘ heeft genoemd te zingen.. te zingen... de ontroering daarbij laat zijn aanwezigheid niet ‘wegschuiven’...Ik zal mijn vrienden niet vergeten, want wie mij lief is blijft mij lief.. maar laat me, ook mijn eigen gang maar gaan….!!
Een eigen Camino doet wat met je in de stilte HARMONIËREND....Je komt erdoor bij je-alles…hier moet je voornamelijk met jezelf het leven aangaan...en dit is nodig voor een optimale en/of Nieuwe Levensfase….
Ik kan het iedereen aanbevelen een lange en eigen afstand hierop te gaan!!
Je kunt al direct ervoor gaan trainen met korte afstanden en voor een dagwandeling is www.wandelpool.eu een super-ideale mogelijk waarmee ik mijn wandel-conditie regelmatig ook nog onderhoud!!
Ik ben zelf met een goede wandelconditie a/d Camino begonnen door het eerst een week uit te proberen en een kilometer van mijn bed in Dommelen Het Pelgrims pad…. met rood-wit markeringen op te gaan tot Schin-op-Geul…..
Zag ook wel op om deze keer alleen te gaan.
In de laatste etappes ontmoette ik Camino-genoten die goed Frans spraken en al 1-2 dagen vooraf de overnachting boekte en daar deed ik gemakshalve, meer nog door taal barrière aan mee.
Op aanraden van Egbert waar ik heel mijn 7e etappe mee optrok heb ik een cursus Frans gevolgd.
Nu blijkt dat de Google-Translate app toch-wel offline te gebruiken is. ( Vertalen van tekst d.m.v van inscannen van tekst dat kan alleen online)
En de tekst die ik type, naar de gewenste taal direct eronder vertaald, op het scherm verschijnt. Dit ervaar ik in deze als een grote zegen, waarmee ik meer zelf manager kan zijn van een-eigen-Camino...
Dit heft taalbarrière voldoende op om goed met anders talige te communiceren en bevorderd zelfvertrouwen, veiligheid en sociaal welzijn.
De S HEALTH-APP is ook een leuke ondersteuning hierbij als dag-StappenTeller en in het bijzonder de ‘secretaresse’ die dienstbaar ná elke km. de tot dan gelopen afstand-hoogte-tijdsduur… uitspreekt
MEDE HIERVOOR heb ik op-dit-moment een Camino-conditie als nooit te voren!!!
Dit geeft ook de mogelijkheid om in allerlei gedachte...elders te zijn en de route - markeringen & beschrijving niet goed in de gaten te houden.
Ik mis kort hierna markering, heb al tijd gezocht, weet daardoor niet waar naar toe op dit moment….uit een boerderij vlakbij komt een vrouw die in een auto stapt met een Frans Thuiszorg-logo erop en die vraag ik om assistentie, ze heeft geen tijd en/of zin om dit hiervoor echt de tijd te gaan nemen…
Klop op het raam van de boerderij waar ze uitkwam aan en daar deed een 80 + mevrouw in invalide wagentje open. Het leek dat ze het niet meer helemaal goed kon begrijpen….Ik heb haar bedankt en een traktaat gegeven, daar werd ze heel blij om.

Dan maar terug naar het punt waar ik de laatste zag.
Op weg daarnaar toe komt er achterop een bestelbon aan gereden met een vrouw erin die ik aanhield en mijn hulpvragen kenbaar maakte….Ze was zelf eens met auto in Santiago… geweest en liet sleutelhangersouvenier daarvan zien en constateerde dat ik naar de verkeerde richting a/h lopen ben en gaf aanwijzingen om verder te kunnen!
De route wit-rode tekens zijn in heen en terug richting aangebracht….Ik was richting Nederland aan het gaan zei ze...Daar kreeg ik het warmer van maar het luchten ook op.
De humor doet me nu weer denken aan Toon Herman: het is niet belangrijk wie, wat of waar je bent maar DAT JE ER bent. …
Reiger aan meer.
Mijnheer in zijn tuin, bij Le Petit Jardin helpt me verder de terug en goede richting in, met traktaat handdruk en zwaai bedankt hij.
11:07 ben ik weer bij het start-punt en allereerste wit-rood teken van deze dag….
Tijdens de ruim 45 jaren werknemerschap heb ik geleerd om naarmate het tegenzit vooral optijd ook leuke dingen te blijven doen…..om zo de leuke aspecten v/h leven de overhand te laten krijgen/houden…. Ik ga op de plek waar ik gisterenavond gegeten heb eerst een potje thee bestellen...daarbij kan ik een weinig rusten en van Wifi gebruik maken….
Voor het afrekenen moet ik wachten a/d balie als daar ook een vrouw staat. Voor aller zekerheid vraag ik haar welke richting de Village die ik op moet is , ze overtuigd!
Om echt in de juiste richting te gaan moet ik eerst langs het huis waar ik overnacht heb, even daar voorbij zie ik in de auto de vrouw, dat prachtig mens met de vriendelijk-lieve lach haar auto omdraaien…..(Ze heeft hoogstwaarschijnlijk de sleutel opgehaald die ik daar op de verwarming moest achterlaten.) Ze ziet mij en draait het raam open, na wat woorden geven we elkaar de hand en zeg ik even later daarbij J’taime waarop ze een beetje schrok en even later met MERCY bon route vriendelijk zwaaide…...Dit had ik gisteren ook al willen zeggen en ervoer het als een herkansing….Die ook een energie-impuls gaf en een kort halleluja gezang…
Met de nachtegaal voorop wordt ik door de vogels uit Saint-Saud-Lacoussiër uitgeleide gedaan…
12 uur steile klim waarbij ik allopend sinaasappel verder opeet….en laagje kleding uit en clean handen a/h gras…
12.45 geen routemarkering….loop in de richting door.
Man a/h timmeren waarbij vrouw helpt….Na 5 min zie ik weer een route teken en klap spontaan 5x met halleluja kreet. Hiervan geleerd om soms eerst verder door te lopen. In dit geval in 4 richtingen..13:47 Ree rent rechts van me prachtig weg en oversteekt het pad waarop ik ga naar rechts
Ezel balkt luid...route markeringen opschonen van Hedera klimplant. Vind oranje reserve pen (heb R 1 bij me).
Weer geen enkele markering op 3 sprong. Zie dat er een bestelbus aankomt en stopt bij het huis vlakbij. Vrouw stapt uit bus met kleding voor de ‘achteraf mensen’ en vraag om de goede richting...allerlei kaarten komen te voorschijn en kan verder met een mogelijkheid en nemen daarna met traktaat overhandiging afscheid. Loop weer de meest verwachte richting in die ik ervoor ging...na lange tijd nog geen teken. Zie bij vrijstaand huis zoals de meeste in het landelijke links een hond over het gras achter iets aan dartelen en loop links v/h huis de plaats op, waarna twee grote honden hevig gaan blaffen en naar mij toe snellen. Ik zie man met auto in en uitladen bezig en ik blijf stilstaan terwijl de grootste hond van zijkant/achteren met beide voorpoten tegen mij aanspringt en bijtpogingen doet en gelukkig alleen mijn kleren beet heeft...de man grijpt direct in en de beide body en eigendom guards verdwijnen achter schuifdeur. De man komt naar me toe Ik zeg meteen Sorry en mijn hulpvraag. Hij verzoekt om in zijn auto te stappen. We rijden verder in de richting die ik al aan het gaan was, even later zien we een wit-rood markeer teken.
Ik vraag of hij ook Engels kan spreken/verstaan en gaan daarin verder.
Hij wil me naar een doorsteek brengen voor een kortere route, ik communiceer dat ik de voorkeur geeft aan De route.
Hij laat mij uitstappen en bedank hem met een traktaat wat hij bijzonder vind en nemen daarbij aangenaam afscheid…
Door de na-shocken van wat er in korte tijd allemaal gebeurde ontdekte ik, dat mijn Gsm, die ik in mijn hand had tijdens het in de auto geraken met rugzak op schoot...niet meer bij mij was.
In voorbereiding om zeker hele stuk terug te gaan lopen zag ik om de bocht, in ene de auto-man-toeterend-zwaaiend met Gsm in hand dichter bij komen.
ENGEL OP DE WEG
Met deze opluchting vertelde ik hem van 1e etappe t/m mijn o-h-o, geheugen en concentratie vermindering…het alles had ons beide zo geraakt dat we als broeders ontroert-omhelzend- bonne-Camino/ bon-Vie zwaaien en ieder zijns weegs ging.
Op dat moment dat mijn schoenen inmiddels 33 km. hebben afgelegd…
De kleding-vrouw komt met toeter en zwaai voorbij.
Het wordt gestadig duidelijk dat ik Villars wandelend vandaag niet meer zal bereiken.
Reiger merkt op vliegt weg.
Overpeinst mijn overnachting mogelijkheden en kijk rond...het wordt minder helder frisser afgelegener…..
Denk aan de Alvoorzienige …..op...hoop van zegen…. Kort na 37 km.wordt ik gepasseerd door een heel rustig rijdende ruimte auto, man goed gekleed in kolbert met haar in staartje vrouw idem...rijden zo’n 7-20 meter mij voorbij en komen achteruitrijdend teruggereden, doen raam open en er komt contact.
Ik had uur ervoor met laatste energie nog een Hulpvraag via Google Translatie app op het scherm kunnen krijgen en laat het lezen….De man neemt de Gsm zorgzaam ter hand en leest…..zegt na enige overdenktjd wat zachter tegen zijn vrouw: zullen we deze man naar Villars toe brengen?
Daarop bood hij aan om mij naar Villars, het doel van deze dag te brengen….Hier wordt ik stil en innig bijzonder blij van en dit maakt deze dag tot een wonderlijke….zonder dat ik wist wat er nog komen zou gaan...!!!
Deze Engelen wonen in omgeving, komen uit het Belgisch-Wallonië brachten mij na een gezellige rit tot voor het gemeentehuis.
Bleven wachten totdat ik met de klink in mijn hand de deur kon openen om met een handzwaai afscheid te nemen….
KLOP - KLOP. ..Ó u kunt zo binnenkomen.
Daar werd ik met een luisterend oor in vriendelijkheid ontvangen, er werd gebeld, gebeld, gebeld…..U wordt straks opgehaald door vrouw die met haar man een Chambers D’hôtes http://perigordvert-chambredhote.com 9puitbaat, waar u kunt avond eten en morgen vroeg petit dejeuner kunt krijgen.
Omdat de rooms daar vol zijn kunt u hier vlakbij gaan slapen, ik zal u er zo naar toe brengen.
Wat zal ik hiervoor betalen?...Dat is zo goed!!
Daar aangekomen laat ze me de verblijfplaats met hele grote tafel in dito zaal waar hoogstwaarschijnlijk ook de gemeente raad vergaderd zien, met openbare keurig verzorgde toiletten ernaast.
De sleutel wordt overhandigd met het verzoek deze morgen om 9 uur weer aan haar af te komen geven.
Ik zeg MERCY MERCY bekoe , geef haar een hand en zeg Je t’aime wat ze gezien haar uitstralingen wel heel fijn vond.

De dame die mij kwam ophalen had een opvouwbaar stretch-bed meegebracht wat ik groot-deels naar boven droeg …
De verwarmingen werden dichtgedraaid , stond onnodig aan….
Nadat ik me voorgesteld had zijn we zo’n 7 km. daarvandaan bij haar aangekomen.
Hier verzocht ze om zgm te douchen nu de gasten er nog niet zijn.
Tegelijkertijd Gsm opgeladen.
Hierna ben ik haar gaan helpen met groenten snijden en koken.
De gasten waren 5 bruiloftsgasten, een koppel dat vakantie had en daarin wand en/of bergbeklimmen op het programma hebben staan en een monteur.
Het was gezellig en heerlijk om samen buiten te eten, (het expireert met die DIJON en hoeveelheid mosterd daarbij die m'n neus priëlen uit leken te komen is niet voor herhaling vatbaar).... tussen de Fransen, in het begin sprak ik het meest met het koppel en de monteur jonge mensen die goed Engels kunnen.
Later werd er een tijd alleen Frans gesproken, en kon ik luisteren.
Juist tijdens deze periode werd de goudsige lucht en het ‘ wolkenlandschap’ zo Subliem om naar te kijken en te beleven dat mijn ontroering van alles wat ik deze dag al Geschonken kreeg zo overweldigde dat ik in ‘stilte’ met innerlijke borelingen alleen maar tranen over mijn wangen liet rollen…
Met een hartelijk afscheid heeft ze me naar ‘mijn bestemming’ gebracht om te overnachten en is huiswaarts gekeerd….

IK BEN NOG NIET TOE GEKOMEN OM ÁLLE REACTIES TE LEZEN MAAR DIE IK LAS ZIJN GEWELDIG FIJN, mijn Dank daarvoor!!!

Groeten vanuit een ontmoetend Frankrijk,

Willie Jacobs















  • 05 Mei 2016 - 20:39

    Ad Van Den Hoogen:

    Willie wat schrijf je mooi. Wat komt er toch veel op je weg. Zo zie je maar weer. Problemen zijn er niet ze worden veelal opgelost. Morgen vertrekken we met een groep naar de. Eolische Eilanden en kan ik je verslag tot 21mei niet lezen.
    Hoe dan ook een goed verdere pad

  • 06 Mei 2016 - 10:57

    Jos Geevers:

    Hallo Willie ,
    Ik heb je berichten gelezen , wat een avonturen maak je mee zeg! ik weet niet of ik zoiets aan zou durven.
    Ik wens je verder een goede camino!
    Groeten Jos en Hanneke

  • 11 Mei 2016 - 01:48

    Christ:

    het is genieten van je verslagen Willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willie

Hieronder :1e in Nederlands 2e in Frans 3e in Engels 4e in Spaans 5e in Duits 6e in Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Ci-dessous: 1ère neerlandais en 2ème français en 3eme anglais en 4eme espagnol 5e allemand 6e en portugais ! willie_jacobs@outlook.com 3e Below: 1st Netherlands in 2nd in French 3rd in English 4th in Spanish 5th German 6th in Portuguese! willie_jacobs@outlook.com 4e A continuación: 1 º Neerlandes en 2 º en Francés 3 º en Inglés 4 ª en español 5 de Alemán 6 en portugués! willie_jacobs@outlook.com 5e Unten: 1.Niederlandiesch in der 2. in Französisch in der 3.Englisch 4. auf Spanisch 5. Deutschen 6. Portugiesisch! willie_jacobs@outlook.com 6eAbaixo: 1.Holandes Em 2. em Francês 3. Em Inglês 4. Em Espanhol 5. Alemã 6. Em Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Hallo allemaal !! Onder het Nederlands profiel,is er een vertaling in het Frans,Engels,Spaans,Duits,Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Bonjour à tous! Aux termes de profil de néerlandais, il ya une traduction en français, anglais, espagnol, allemand, portugais! 3e Hello all! Under Dutch profile, there is a translation in French, English, Spanish, German, Portuguese! 4e Hola a todos! En virtud del perfil neerlandés, existe una traducción en francés, Inglés, español, alemán, portugués! 5e Hallo alle! Nach niederländischem Profil gibt es eine Übersetzung in Französisch, Englisch, Spanisch, Deutsch, Portugiesisch! 6e Olá todos! Sob holandês perfil, há uma tradução em Francês, Inglês, Espanhol, Alemão, Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Tijdens het in groepsverband wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was. Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde! Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld! Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen. Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons "=het gericht zijn op het positieve in de ander,waaruit vriendschap ontstaat. Een wereld van vrienden wordt/is een wereld van vrede!! Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!! Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht! tot uiterlijk 4 mei 2008 ! Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!! Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reacties! ATTENTIE:u kunt je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven dat je een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!! BOVENDIEN kun je ook zelf onder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder artikel apart reageren IN UW EIGEN TAAL en/of je emailadres invullen !! Hartelijke groet, willie_jacobs@outlook.com 2e Bien que la randonnée pédestre et le trekking, j'ai découvert que la marche de répondre comme bénéfique pour les relations corps-esprit, où la Marche de la Paix de La Verna en Toscane à Assise, en Ombrie, sur le thème "Qu'est-ce que nous relie" en 2007, mais l'homme était le meilleur. Au cours des voyages, j'ai rencontré plusieurs participants à la maison, à Saint-Jacques de Compostelle sont devenues la marche, et si le ou l'un de l': agréable / plus important / inspannendste / Harmonieerendste / dur / vredigste et l'auto-ontmoetendste autres, la vie poli! Cela m'a encouragé à faire de cette année une fois par semaine pour essayer, parce que je n'ai jamais été plus d'une journée de marche seulement! En outre, Santiago de Compostela eeuwen'n déjà bien connus lieu de pèlerinage et un grand sens et les moyens d'aller à pied. Mais mon objectif est: une marche de paix sur le thème "Qu'est-ce que nous relie est l'accent mis sur le positif dans l'autre, ce qui crée l'amitié. Un monde d'amis / est un monde de paix! Je voudrais voir le plus grand impact positif sur toutes les relations humaines! Telles sont les principales raisons pour lesquelles je veux commencer le 26 avril 2008 avec une première étape / connaissance voyage! jusqu'au 4 Mai 2008! Comme les choses maintenant, je suis + - 8 ans pour un employeur, je n'ai donc pas eu la chance, si je ne veux / peut être pour une visite, par exemple, 3-4 mois à faire, si je choisis les stades! Je pense que c'est un nouveau défi avec ce site / cette communication contemporaine avec vous mes expériences à partager et vous remercions par avance de votre intérêt et vos commentaires! ATTENTION: Vous pouvez changer votre adresse e-mail des liens au bas de la page de remplissage et de préciser que vous voulez recevoir un e-mail lorsque je poste un nouveau stade de démarrage nouveau voyage commence! AUSSI, vous pouvez également le message (au milieu de la page) sur chaque article séparément répondre dans votre propre langue et / ou remplir votre adresse e-mail! Cordiales salutations, willie_jacobs@outlook.com 3e While hiking and trekking, I discovered that the walk / meet as beneficial for body-mind relationships, where the Peace Walk from La Verna in Tuscany to Assisi in Umbria on the theme "What connects us" in 2007, but the human was best. During the trips I have met several participants only at home, to Santiago de Compostela have become walking, and if the / or one of the: pleasant / most important / inspannendste / Harmonieerendste / hardest / vredigste and self-other ontmoetendste, life polite! This encouraged me to make this year once a week to try, because I have never been longer than one day just walk! Moreover, Santiago de Compostela eeuwen'n already well known pilgrimage site and a great direction and means to go walking. But my goal is: a Peace Walk on the theme, "What connects us is the focus on the positive in the other, which creates friendship. A world of friends / is a world of peace! I would like to see the greatest possible positive impact will have on all human relationships! These are the main reasons why I want to begin April 26, 2008 with a first leg / acquaintance trip! until May 4, 2008! As things now see, I + - 8 years for one employer, so I do not have the opportunity, whether I would want / could be for a tour of eg 3-4 months to make, so I choose stages! I think it is a new challenge with this site / this contemporary communication with you my experiences to share and thank you in advance for your interest and any comments! ATTENTION: You can change your email links at the bottom of the page fill and indicate that you want to receive an email when I post a new, stage start new journey begin! ALSO you can also make the message (in the middle of the page) on each article separately respond in your own language and / or fill in your email address! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 4e Aunque el senderismo y trekking, descubrí que el camino / se reúnen como beneficioso para las relaciones cuerpo-mente, donde la Paz Paseo de La Verna, en Toscana, a Asís en Umbría, sobre el tema "Lo que nos une" en 2007, pero los humanos fue mejor. Durante los viajes me he encontrado con varios participantes sólo en casa, a Santiago de Compostela se han convertido en pie, y si el / o uno de los: agradable / más importante / inspannendste / Harmonieerendste / más / vredigste libre y otros ontmoetendste, la vida educado! Esto me animó a hacer este año una vez a la semana para intentar, porque yo nunca he sido más de un día a pie! Por otra parte, Santiago de Compostela eeuwen'n ya conocido lugar de peregrinación y una gran dirección y los medios para ir a pie. Pero mi objetivo es: Paseo de la Paz sobre el tema, "Lo que nos une es el enfoque en lo positivo en el otro, que crea la amistad. Un mundo de amigos o es un mundo de paz! Me gustaría que en la mayor medida posible impacto positivo tendrá sobre las relaciones humanas a todos! Estas son las principales razones por las que quiero empezar el 26 de abril de 2008 con un primer tramo / conocido viaje! hasta el 4 de mayo de 2008! Como ver las cosas ahora, I + - 8 años para un empresario, por lo que no tienen la oportunidad, si me quiere / puede ser para un viaje de por ejemplo, 3-4 meses para que, a fin de elegir las etapas! Creo que es un nuevo desafío con este sitio / contemporánea esta comunicación con ustedes para compartir mis experiencias y gracias de antemano por su interés y los comentarios! ATENCIÓN: Usted puede cambiar su dirección de correo electrónico enlaces en la parte inferior de la página, rellenar e indicar que desea recibir un email cuando un nuevo puesto, la fase de inicio nuevo viaje comenzar! También usted puede también hacer que el mensaje (en el centro de la página) en cada artículo por separado responder en su propio idioma y / o introduzca su email! Cordialmente, willie_jacobs@outlook.com 5e Beim Wandern und Trekking, entdeckte ich, dass der Fuß / treffen als vorteilhaft für die Körper-Geist-Beziehungen, wo der Frieden Walk von La Verna in der Toskana nach Assisi in Umbrien zum Thema "Was verbindet uns" im Jahr 2007, sondern die Menschen am besten. Während der Reisen Ich habe mehrere Teilnehmer nur zu Hause, nach Santiago de Compostela zu Fuß, und wenn der / oder einer der: angenehme / wichtigsten / inspannendste / Harmonieerendste / härtesten / vredigste und selbst andere ontmoetendste, Leben höflich! Dies ermutigte mich, dass in diesem Jahr einmal pro Woche zu versuchen, denn ich habe nie länger als einen Tag nur zu Fuß! Außerdem, Santiago de Compostela eeuwen'n bereits bekannten Wallfahrtsort und eine große Richtung und die Mittel zum Wandern. Aber mein Ziel ist: ein "Peace Walk zum Thema:" Was uns verbindet ist die Konzentration auf die positiven in den anderen, was die Freundschaft. Eine Welt von Freunden / ist eine Welt des Friedens! Ich möchte, dass die größtmögliche positive Auswirkungen haben wird auf alle menschlichen Beziehungen! Dies sind die wichtigsten Gründe, warum ich möchte zunächst der 26. April 2008 mit einer ersten Etappe / Bekanntschaft Reise! bis 4. Mai 2008! Wie die Dinge jetzt sehen, I + - 8 Jahre für einen Arbeitgeber, so dass ich nicht die Möglichkeit haben, unabhängig davon, ob ich will / kann für eine Tour durch zB 3-4 Monate zu machen, so dass ich Phasen! Ich denke, es ist eine neue Herausforderung mit dieser Website / dieser zeitgenössischen Kommunikation mit Ihnen meine Erfahrungen zu teilen und danken Ihnen im Voraus für Ihr Interesse und alle Kommentare! ACHTUNG: Sie können Ihre E-Mail-Links unten auf der Seite ausfüllen und geben an, dass Sie eine E-Mail, wenn ich eine neue Etappe beginnen neue Reise beginnen! Auch Sie können auch die Nachricht (in der Mitte der Seite) auf jeden Artikel separat reagieren in Ihrer eigenen Sprache und / oder geben Sie Ihre E-Mail-Adresse! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 6e Embora caminhadas e trekking, descobri que o pé / cumprir como benéficas para o corpo-mente relacionamentos, onde a Paz Passeio de La Verna na Toscana para Assis, na Úmbria sobre o tema "O que nos conecta", em 2007, mas os humanos foi melhor. Durante as viagens me encontrei vários participantes apenas em casa, a Santiago de Compostela tornou-se a pé e, se a / ou um dos: agradável / principal / inspannendste / Harmonieerendste / duramente / vredigste e de auto-ontmoetendste outros, a vida educado! Isso me incentivou a fazer este ano, uma vez por semana para tentar, porque eu nunca foram mais do que apenas um dia a pé! Além disso, Santiago de Compostela eeuwen'n já bem conhecido peregrinação site e uma grande direção e os meios para ir a pé. Mas o meu objectivo é: um Passeio Paz sobre o tema, "O que nos une é o foco sobre o positivo no outro, o que gera amizade. Um mundo de amigos / é um mundo de paz! Gostaria de ver o maior impacto positivo terá sobre todas as relações humanas! Estas são as principais razões pelas quais eu quero começar a 26 de abril de 2008 com um primeiro troço / Conhecer viagem! até 4 de maio de 2008! Como ver as coisas agora, eu + - 8 anos, para um empregador, por isso não tenho a oportunidade, se eu gostaria / poderia ser para uma turnê, por exemplo, da 3-4 meses para fazer, então eu escolher fases! Penso que é um novo desafio com este site / contemporâneo esta comunicação com você minhas experiências a compartilhar e agradecer-lhe antecipadamente o seu interesse e qualquer comentário! ATENÇÃO: Você pode mudar seu e-mail links na parte inferior da página e preencha indicar que você deseja receber um e-mail quando eu publicar um novo, fase inicia nova jornada começa! Também você pode também fazer a mensagem (no meio da página), em cada artigo em separado responder na sua própria língua e / ou preencher o seu endereço de e-mail! Warm Regards, WillieJacobs7@gmail.com

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 107474

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2008 - 26 November 2008

Himalaya-Nepal

26 April 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste wandelreis alléén!

Landen bezocht: