11e dag 9e etappe van Mézin naar Montréal-du-Gers - Reisverslag uit Fourcès, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu 11e dag 9e etappe van Mézin naar Montréal-du-Gers - Reisverslag uit Fourcès, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu

11e dag 9e etappe van Mézin naar Montréal-du-Gers

Door: Willie Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Willie

24 April 2018 | Frankrijk, Fourcès

Bonjour Hello

I wish you for the coming time Health Happiness and Fun, Meaning full Christmas and a Happy 2019!

Je vous souhaite une bonne santé, du bonheur et du plaisir, c'est-à-dire Noël et un joyeux 2019!

ATTENTIE: De complete 9e etappe van mijn vredes-evangelisatie wandeling met het thema 'Wat verbind ons' was van 13 april tot 30 april 2018! Door allerlei ben ik er Nu, veel later dan je meestal gewend bent, eraan toegekomen om in B E R G E I J K waar ik woon, de dag-verslagen te completeren en op de Weblog te gaan plaatsen!

ATTENTION: The complete 9th stage of my peace walk with the theme 'What connect us' was from April 13 to April 30 2018! Through all sorts of things I am now, Now much later than you usually are used to, to come to the day-reports in B E R G E I J K where I live, and to place them on the Weblog!

HELLO-BONJOUR-HALLO !

Hello, thank you for your interest! If you wish, you can copy the text below to have your language translated globally via Google translate! Kind regards, Willie Jacobs

Bonjour, merci pour votre intérêt! Si vous le souhaitez, vous pouvez copier le texte ci-dessous pour traduire votre langue dans le monde entier via Google translate! Cordialement, Willie Jacobs

Hallo, vielen Dank für Ihr Interesse! Wenn Sie möchten, können Sie den folgenden Text kopieren, damit Ihre Sprache global über Google Translate übersetzt wird! Mit freundlichen Grüßen, Willie Jacobs

Hallo !

Allereerst dank aan Theo Zwitserloot voor je treffende woorden en Sjaak Regoord voor al je uitingen van betrokkenheid op mijn vorige verslag ! !

Hier is eindelijk...het 11e dag verslag van de 9e etappe van Mezin naar Montréal du Gers waar tevens het einde is van de vele honderden kilometers gelopen lange GR 654, om op de GS 65 voort te gaan!

KWIEKE 90
Bij het petit dejeuner, als de kwieke 90 jarige gastvrouw de kat gekust heeft verteld ze wat over haar leven en dat haar dochter nu 62... mede door een postpakket aannemen achterover is gevallen en hierdoor invalide is geraakt! Als ik me voor vertrek gereed maak hebben we samen heel wat albums ingezien waarbij zij vaak het verhaal erbij vertelde...

STRIJD OM HARMONIE
De man en de vrouw die er ook voor een overnachting zijn hebben een hele grote-luxe top auto bijzich en voeren een zichtbare/merkbare strijd om harmonie. Omdat ik gisteren voor de overnachting hier in Poudenas 2 - 3 km van de route moest, probeer ik vanhier een directere route te vinden om weer op de GR 654 te komen.

JERUZALEM ROUTE
De route die ik hiervoor vond heet route Jeruzalem...en dat op mijn vredestocht....! Als ik om 9:20 ga heb ik een traktaat achtergelaten en het op de weblog als reactie op een verslag ontvangen Pelgrimsgedicht gelezen. Ik ben blij dat ik niet eerst ben terug moeten lopen naar Mezin...Door woonwijk vervolg ik de route. Vrouw veegt de stoep. Man slaat palen in de grond bij weiland die hij met een Squad met aanhanger vervoerd. Hij, de boer helpt mij bij het vinden van de rood/wite route, waarna ik hem een traktaat overhandig...

VERSLAG TEKST DIRECT IN DOCUMENTEN
Het verslag vanaf dit moment van deze dag heb ik direct op mijn Smartphone onder documenten ingetypt....leesbaar duidelijker wat in zijn geheel ook meteen copie-eerbaar is naar een nieuw weblogverslag.....Ik hoop hierdoor nog meer dat ik mijn verslagen in de komende 10e etappe op de dag zelf of idm kort daarna al op mijn weblog kan zetten....haha!!

HET OP MIJN HEUPEN HEBBEN GEKREGEN
Doordat Ik veel overgewicht op o.a. mijn heupen heb krijg ik ook last van verzuring bovenbeen ook aan nek en schouders, maar ik geniet toch zoveel mogelijk Silence et sons de la nature.. Hier relatief vlak… Krekel Concert bij de verwelkoming in nieuwe region. Met natte vinger witrood markering schoongemaakt en Hedera verwijderd.

KROMGESLAGEN STAF
Ik heb zo hard bramen en andere markering versperring met mijn houten staf platgeslagen dat deze krom is, ga er een paar meppen van de andere kant mee geven om deze weer rechter te krijgen. Heerlijk wandelweer bij geleidelijk broeierige atmosfeer. Hier een ideale rust en chocolade puur hazelnoot geniet plaats door hoge steen voor rugzak en lage steen om te zitten op een kruising met veel overzicht op de omgeving!

TELEFOON GESPREK MET WENDING
Tevens was het voor mij hier Het moment om een van de dochters te bellen. Terwijl ik daarmee met oudste Heidi dochter bezig was stopt er een ruime Peugeot waarvan een vriendelijk ogende madam de bediening had, komt uit haar auto spreekt mij aan toont spontane interesse…wat ik op deze wijze niet eerder op de Camino meemaakte, heel bijzonder. Omdat dit me 'overkomt' ik hier Heidi op hetzelfde moment life verslag van doe, kiezen we ervoor dat Heidi haar begonnen karwei gaat afmaken, om op beter moment ons telefoongesprek voort te zetten.

WELGEMEEND
Met de madam groeide gaandeweg een volwaardig gesprek en echte ontmoeting. Mede omdat ze vlakbij die plek woont nodigde ze mij uit om een eenvoudig middagmaal te komen eten waarbij haar man ook aanwezig zal zijn. Dat wilde ik mijzelf laten beleven en mocht daarvoor de rugzak in haar auto leggen om die 600 meter verderop er weer uit te halen toen we op het domein gearriveerd waren en de auto op de speciale plaats geparkeerd was naast hun echte 'Wauw Villa'.

IN SUBLIEME VILLA op RUSTGEVEND DOMEIN
Bij binnenkomst werd ik overweldigd door de schoonheid en luxe, waarvan ik desgevraagd foto's /filmpje mocht maken. Het werd een welgemeende openhartige ontmoeting met alle gastvrijheid... onderwijl ze het eten verder ging bereiden kwam haar echtgenoot thuis, het verbaasde mij dat hij met een (zo'n ) vreemde man haha in zijn voor mij op de Camino tot nu zo mooist gelegen en grootste villa die ik heb gezien, binnentrof en toch zo aardig was.

MARIE CLAUD ET JEAN PAUL
De vrouw had hem mogelijk al per telefoon/Whatsapp over onze ontmoeting gecommuniceerd... Er was binnen al een fijn gesprek met Marie-Claud en geleidelijk aan onder het tafelen werd het met Jean Paul erbij een heerlijk en spontaan-eerlijk ontmoetingsfeest....Als dit geen liefde is zou Toon Hermans hierbij gezegd kunnen hebben.....Ze waren echt geinterresseerd in mij en wat ik nu doe in mijn leven en namen de tijd voor de ontmoetingen en het delen van wederzijdse verhalen en ervaringen...Ik mocht ze over mijn vredes en evangelisatietocht vertellen en vroegen daarbij waarom en waarvoor ik zo gedreven hiervoor ben. Toen ik dat verteld had kon ik de traktaten die ook over De Here Jezus gaan, Hij die de echte vrede kan geven overhandigen....!! Waarop hij zei : Your are a pretty man, in een prettig open sfeer gingen we geleidelijk naar het einde van onze bijzondere leef-tijd samen.

HORTICULTURE
De ontmoeting was in zijn pauze om erna weer terug te gaan als eigenaar/president naar de grande compagnie die vlakbij gevestigd is : www.berjouhorticulture.com (kijk maar eens mee met al die fraaie sublieme bloemen...!) Maar voordat het zover was mocht ik hem al de bijzondere fijne mogelijkheden van Google Translate die ik al regelmatig benut had demonstreren, hij had er nog nooit van gehoord of gezien Ze gingen regelmatig in Nederland op bezoek. Ik heb hem geholpen met de vertaal app op zijn Smartphone te plaatsen. Ze waren beide ook heel
dienstbaar....

ECHT TE GELOVEN
Het is écht te geloven.... we namen óók nog als naasten of broeders warm hartelijk met omhelzingen afscheid van elkaar...onvergetelijk en een van de hoogte punten van deze etappe!!!

NAGESPREK
Marie Claud vertelde dat ze van bijzondere ontmoetingen houd. Zo ook nagenoeg op dezelfde plek waar ze pelgrim Willie zag, ontmoette ze enkele jaren geleden bij het voorbij gaan een heel mooi en aardig Duits meisje die op haar 18e met paard en hond de Camino vanaf Duitsland heen en terug is gegaan, terwijl ze zelf liep en alleen de spullen het paard liet dragen. Ze vertelde haar zo te bewonderen dat ze haar een gehele gastvrijheid met overnachting gaf. Hierna nog goed nagesprek beleefd om gaandeweg weer op de Camino te geraken en vandaar te vertrekken. Na een warm afscheid hoefde ik zelfs niet over de paden maar mocht rechtstreeks over grasvelden en door alles heen mijns weegs gaan met een afsluitende handzwaai.

EMAIL VAN JEAN-PAUL Et MARIE-CLAUD

Bonjour,
Avez vous bien peregriné jusqu'a Montreal du Gers? et puis plus au loin.
Votre sac était bien lourd 70 kg! bien lourd sur vos épaules mais le chemin,pour certains, c 'est beaucoup de choses lourdes à porter qui au fil des pas s'allegent .
Nous gardons un agréable souvenir de votre passage dans notre maison.
Bonne santé
cordialement
Marie Claude et Jean Paul Berjou

Door Google Translate vertaald:
Hallo,
Ben je goed naar Montreal du Gers gereisd? en dan verder weg.
Je tas was erg zwaar, 70 kg! zwaar op je schouders maar op de manier, voor sommigen, het is een heleboel zware dingen om te dragen die over de treden heen en weer bewegen.
We houden een aangename herinnering aan uw verblijf in ons huis.
Goede gezondheid
Met vriendelijke groeten
Marie Claude en Jean Paul Berjou

ROES
In de roes van het 'Frans-Nederlandse'ontmoetingen geluk vervolg ik mijn route. Voor vandaag had ik gedacht om Montréal du Gers tevens de eind-stad van de GR 654 te gaan bereiken. Gezien 'de tijd waarin het Leven mij gebracht heeft', de nog te overbruggen afstand daar naar toe, en vast en zeker óók de hitte, ben ik overgestapt op Maps om hiermee een kortere route te kunnen gaan realiseren!

FOURCÉS
Via een unieke route kom ik aan in het mooie stadje Fourcés met veel gezelligheid en bezeten terrassen. Het lijkt hier allemaal wat duurder te zijn...Fourcès is een typische middeleeuwse gasconsche bastide, een dorp dat bestaat uit in een verdedigingskring gebouwde huizen, in het Franse departement Gers in de streek die vroeger Gascogne werd genoemd en telt 295 inwoners. De plaats maakt deel uit van het arrondissement Condom. Fourcès is gebouwd rond een kasteel dat nu wordt vervangen door een schaduwrijk plein met platanen. Het is een originele ronde bastide waarvan de huizen een theatrale inrichting van vakwerkhuizen en arcades creëren. Naast een aantal gastronomische hoogstandjes die onvermijdelijk zijn in dit land Gascon, trekt het dorp ook aan door enkele vlaggenschipevenementen zoals de bloemenmarkt in april of "Marciac in Fourcès", gewonnen uit het nu beroemde jazzfestival. Hoogte: 65 m Oppervlakte: 23,72 km².

MET AUTORIT NAAR MONTREAL-du-GERS
In een der goede restaurants drink ik mijn middag thee en rust een weinig. Bij het contact wat hierdoor ontstaat kan ik communiceren dat ik pelgrim ben en een hulpvraag heb. De patrones van de goed lopende zaak helpt, gaat zoeken en bellen maar de conclusie is dat ik niet onder de 55 euro hier vannacht 'een bed en een douche zal zien'. Ze zullen wel op mijn gezicht gelezen hebben dat dit echt geen pelgrims vriendelijk en prijswaardige mogelijkheid en aangename bejegening is.

HISTORISCHE GITE D'ETAPE
In ene komt het voorstel en de aanbieding dat haar man mij met zijn auto naar Montrëal du Gers 6 km hier vandaan tot aan de Gite d'étape La Halte Du Rempart speciaal voor pelgrims wil brengen en waar ik voor 31 euro all in met overnachting maaltijd en petit dejeuner kan verblijven. Dat is super en een opluchting. Ik geniet van de Taxirit en het leuke man-man gesprek waarna ik hem met een traktaat overhandiging kan bedanken! In een aan een plein gelegen historisch pand ontvang ik van de patrones een warm onthaal. Het is helemaal hier op Pelgrims ingericht. Heel bijzonder voelt het en meteen op mijn gemak. Tot nu toe ben ik op deze etappe niet één pelgrim tegengekomen en nu meteen 'een gite vol'....Alles wordt heel goed, vriendelijk en duidelijk uitgelegd en er ontstaat geleidelijk ook met meer pelgrims contact.

VAN EINDE GR 654 DIRECT OP GR 65
Daar dit het eindpunt is van de GR 654 heb ik met de patrones ook mijn verdere route bekeken die over de GR 65 gaat en waar ik nog geen routeboek voor heb. Ze was zo aardig om mij haar oude á +- 15 euro GR 65 section 2 Cahors tot aan Roncevaux in L'Espagne Camino routeboek te schenken, Halleluja wat een zegeningen...dat besef is er nog eens extra na een zware tocht met barriéres en overwinningen door volharden...!! Ik vraag haar nu ook maar meteen hulp om vanuit een grote stad op de GR 65 met de trein weer naar Bergerac te kunnen reizen vanwaar ik een vliegretour geboekt heb naar Rotterdam. Ondertussen komt een sportieve veel oudere man op race-fiets de gite binnen gereden.

ÉÉN ZOEN ÉN OOGCONTACT
De weer veilige thuiskomst wordt kortstondig met elkaar met één zoen en oogcontact gecommuniceerd, waarna hij zijn 2-wieler gaat parkeren in een kamer. Ik denk hierbij ook weer aan mijn maatje....VERWEG...Als ik alles in orde heb kan ik mijn kleding wassen en drogen, het is nog vol zonnig warm goed weer daarvoor en er zijn wasrekken aanwezig die aan de achterzijde buitengezet kunnen worden!

4 MADAMMEN 1 MONSIEUR
Bij het Le diner ontmoet ik 4 pelgrimerende Madammen uit het onder-wijs en 1 Monsieur allen met Franse nationaliteit.....Het is voldoende leuk aan tafel, maar ook te merken bij het gebruik van de sanitair dat ze uit het onder-wijs komen. Als ik na een toiletgang de deur een stukje laat openstaan in plaats van met de deurklink geheel dicht wordt ik direct door een van de 4 madammen daar streng op geattendeerd.... Ik denk kort erna was ze maar 'boven-Wijs' haha!

KWARTET met ELECTRISCHE TANDENBORSTELS
....Nog een verschil allen poetste ze hun tanden elektrisch, maar ik met de gewone voor meer handbeweging tandenborstel haha...Zodra allen met pyama omhuld, al de grote rugzakken en de wandelschoenen in aparte rekken staan, wordt het geleidelijk aan stiller om ons over te kunnen geven aan de heilzaamheid van de nachtelijke Slaap-rust...

D A N K
Dank voor je belangstelling en aandacht, ik ben benieuwd wie er weer met mijn etappe-dag is 'opgelopen'...... !! ??

EINDEJAARSWENSEN
Ik wens je voor de komende tijd Gezondheid Geluk en Gezelligheid toe, Betekennisvolle Kerstdagen en een Blijmoedig 2019!

Hartelijke groeten, geplaatst op 18-12-2018

Willie Jacobs


  • 18 December 2018 - 12:44

    Frede De Wit:

    hi Willy,

    leuk verslag en 'gezegende' ontmoetingen.
    je ervaringen met het Nivon kan je goed gebruiken.
    ken jij "Een Cursus in Wonderen" ? gaat over liefde i.p.v. angst.
    zeer de moeite waar en een levenslang proces.

    het ga je goed. wandel ze prettig en

    liefdevolle groeten van (oud-Nivonner),

    frede

  • 03 April 2019 - 19:08

    Nellie:

    Hoi Willie,dit was ook weer een heel mooi verslag van je.
    Wat een energie!
    Je bent echt een volhouder.

    Hartelijke groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Fourcès

Mijn eerste wandelreis alléén!

Hallo allemaal !!

Tijdens het samen wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was.

Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde!

Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld!
Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen

Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons " !!
Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!!

Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht!
tot uiterlijk 4 mei 2008 !

Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!!

Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reactie!

ATTENTIE: je/u kunt u/je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven datje wéér een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!!
BOVENDIEN kun je ook zelfonder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder bericht apart reageren en/of links-onder je emailadres invullen !!

Hartelijke groet,


Willie Jacobs

Recente Reisverslagen:

02 September 2019

EIND-VERSLAG Santiago de Compostella-Wandelreis!!

01 Mei 2019

6e dag Maslacq naar Navarrenx over 22 km 10e etapp

30 April 2019

10e van laatste etappe 1 na laatste verslag!

30 April 2019

5e dag van Arthez-de-Béarn naar Maslacq 10 etappe

20 April 2019

9e dag 3-4 van Ostabat tot Saint-Jean-Pied-de-Port
Willie

Hieronder :1e in Nederlands 2e in Frans 3e in Engels 4e in Spaans 5e in Duits 6e in Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Ci-dessous: 1ère neerlandais en 2ème français en 3eme anglais en 4eme espagnol 5e allemand 6e en portugais ! willie_jacobs@outlook.com 3e Below: 1st Netherlands in 2nd in French 3rd in English 4th in Spanish 5th German 6th in Portuguese! willie_jacobs@outlook.com 4e A continuación: 1 º Neerlandes en 2 º en Francés 3 º en Inglés 4 ª en español 5 de Alemán 6 en portugués! willie_jacobs@outlook.com 5e Unten: 1.Niederlandiesch in der 2. in Französisch in der 3.Englisch 4. auf Spanisch 5. Deutschen 6. Portugiesisch! willie_jacobs@outlook.com 6eAbaixo: 1.Holandes Em 2. em Francês 3. Em Inglês 4. Em Espanhol 5. Alemã 6. Em Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Hallo allemaal !! Onder het Nederlands profiel,is er een vertaling in het Frans,Engels,Spaans,Duits,Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Bonjour à tous! Aux termes de profil de néerlandais, il ya une traduction en français, anglais, espagnol, allemand, portugais! 3e Hello all! Under Dutch profile, there is a translation in French, English, Spanish, German, Portuguese! 4e Hola a todos! En virtud del perfil neerlandés, existe una traducción en francés, Inglés, español, alemán, portugués! 5e Hallo alle! Nach niederländischem Profil gibt es eine Übersetzung in Französisch, Englisch, Spanisch, Deutsch, Portugiesisch! 6e Olá todos! Sob holandês perfil, há uma tradução em Francês, Inglês, Espanhol, Alemão, Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Tijdens het in groepsverband wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was. Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde! Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld! Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen. Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons "=het gericht zijn op het positieve in de ander,waaruit vriendschap ontstaat. Een wereld van vrienden wordt/is een wereld van vrede!! Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!! Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht! tot uiterlijk 4 mei 2008 ! Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!! Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reacties! ATTENTIE:u kunt je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven dat je een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!! BOVENDIEN kun je ook zelf onder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder artikel apart reageren IN UW EIGEN TAAL en/of je emailadres invullen !! Hartelijke groet, willie_jacobs@outlook.com 2e Bien que la randonnée pédestre et le trekking, j'ai découvert que la marche de répondre comme bénéfique pour les relations corps-esprit, où la Marche de la Paix de La Verna en Toscane à Assise, en Ombrie, sur le thème "Qu'est-ce que nous relie" en 2007, mais l'homme était le meilleur. Au cours des voyages, j'ai rencontré plusieurs participants à la maison, à Saint-Jacques de Compostelle sont devenues la marche, et si le ou l'un de l': agréable / plus important / inspannendste / Harmonieerendste / dur / vredigste et l'auto-ontmoetendste autres, la vie poli! Cela m'a encouragé à faire de cette année une fois par semaine pour essayer, parce que je n'ai jamais été plus d'une journée de marche seulement! En outre, Santiago de Compostela eeuwen'n déjà bien connus lieu de pèlerinage et un grand sens et les moyens d'aller à pied. Mais mon objectif est: une marche de paix sur le thème "Qu'est-ce que nous relie est l'accent mis sur le positif dans l'autre, ce qui crée l'amitié. Un monde d'amis / est un monde de paix! Je voudrais voir le plus grand impact positif sur toutes les relations humaines! Telles sont les principales raisons pour lesquelles je veux commencer le 26 avril 2008 avec une première étape / connaissance voyage! jusqu'au 4 Mai 2008! Comme les choses maintenant, je suis + - 8 ans pour un employeur, je n'ai donc pas eu la chance, si je ne veux / peut être pour une visite, par exemple, 3-4 mois à faire, si je choisis les stades! Je pense que c'est un nouveau défi avec ce site / cette communication contemporaine avec vous mes expériences à partager et vous remercions par avance de votre intérêt et vos commentaires! ATTENTION: Vous pouvez changer votre adresse e-mail des liens au bas de la page de remplissage et de préciser que vous voulez recevoir un e-mail lorsque je poste un nouveau stade de démarrage nouveau voyage commence! AUSSI, vous pouvez également le message (au milieu de la page) sur chaque article séparément répondre dans votre propre langue et / ou remplir votre adresse e-mail! Cordiales salutations, willie_jacobs@outlook.com 3e While hiking and trekking, I discovered that the walk / meet as beneficial for body-mind relationships, where the Peace Walk from La Verna in Tuscany to Assisi in Umbria on the theme "What connects us" in 2007, but the human was best. During the trips I have met several participants only at home, to Santiago de Compostela have become walking, and if the / or one of the: pleasant / most important / inspannendste / Harmonieerendste / hardest / vredigste and self-other ontmoetendste, life polite! This encouraged me to make this year once a week to try, because I have never been longer than one day just walk! Moreover, Santiago de Compostela eeuwen'n already well known pilgrimage site and a great direction and means to go walking. But my goal is: a Peace Walk on the theme, "What connects us is the focus on the positive in the other, which creates friendship. A world of friends / is a world of peace! I would like to see the greatest possible positive impact will have on all human relationships! These are the main reasons why I want to begin April 26, 2008 with a first leg / acquaintance trip! until May 4, 2008! As things now see, I + - 8 years for one employer, so I do not have the opportunity, whether I would want / could be for a tour of eg 3-4 months to make, so I choose stages! I think it is a new challenge with this site / this contemporary communication with you my experiences to share and thank you in advance for your interest and any comments! ATTENTION: You can change your email links at the bottom of the page fill and indicate that you want to receive an email when I post a new, stage start new journey begin! ALSO you can also make the message (in the middle of the page) on each article separately respond in your own language and / or fill in your email address! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 4e Aunque el senderismo y trekking, descubrí que el camino / se reúnen como beneficioso para las relaciones cuerpo-mente, donde la Paz Paseo de La Verna, en Toscana, a Asís en Umbría, sobre el tema "Lo que nos une" en 2007, pero los humanos fue mejor. Durante los viajes me he encontrado con varios participantes sólo en casa, a Santiago de Compostela se han convertido en pie, y si el / o uno de los: agradable / más importante / inspannendste / Harmonieerendste / más / vredigste libre y otros ontmoetendste, la vida educado! Esto me animó a hacer este año una vez a la semana para intentar, porque yo nunca he sido más de un día a pie! Por otra parte, Santiago de Compostela eeuwen'n ya conocido lugar de peregrinación y una gran dirección y los medios para ir a pie. Pero mi objetivo es: Paseo de la Paz sobre el tema, "Lo que nos une es el enfoque en lo positivo en el otro, que crea la amistad. Un mundo de amigos o es un mundo de paz! Me gustaría que en la mayor medida posible impacto positivo tendrá sobre las relaciones humanas a todos! Estas son las principales razones por las que quiero empezar el 26 de abril de 2008 con un primer tramo / conocido viaje! hasta el 4 de mayo de 2008! Como ver las cosas ahora, I + - 8 años para un empresario, por lo que no tienen la oportunidad, si me quiere / puede ser para un viaje de por ejemplo, 3-4 meses para que, a fin de elegir las etapas! Creo que es un nuevo desafío con este sitio / contemporánea esta comunicación con ustedes para compartir mis experiencias y gracias de antemano por su interés y los comentarios! ATENCIÓN: Usted puede cambiar su dirección de correo electrónico enlaces en la parte inferior de la página, rellenar e indicar que desea recibir un email cuando un nuevo puesto, la fase de inicio nuevo viaje comenzar! También usted puede también hacer que el mensaje (en el centro de la página) en cada artículo por separado responder en su propio idioma y / o introduzca su email! Cordialmente, willie_jacobs@outlook.com 5e Beim Wandern und Trekking, entdeckte ich, dass der Fuß / treffen als vorteilhaft für die Körper-Geist-Beziehungen, wo der Frieden Walk von La Verna in der Toskana nach Assisi in Umbrien zum Thema "Was verbindet uns" im Jahr 2007, sondern die Menschen am besten. Während der Reisen Ich habe mehrere Teilnehmer nur zu Hause, nach Santiago de Compostela zu Fuß, und wenn der / oder einer der: angenehme / wichtigsten / inspannendste / Harmonieerendste / härtesten / vredigste und selbst andere ontmoetendste, Leben höflich! Dies ermutigte mich, dass in diesem Jahr einmal pro Woche zu versuchen, denn ich habe nie länger als einen Tag nur zu Fuß! Außerdem, Santiago de Compostela eeuwen'n bereits bekannten Wallfahrtsort und eine große Richtung und die Mittel zum Wandern. Aber mein Ziel ist: ein "Peace Walk zum Thema:" Was uns verbindet ist die Konzentration auf die positiven in den anderen, was die Freundschaft. Eine Welt von Freunden / ist eine Welt des Friedens! Ich möchte, dass die größtmögliche positive Auswirkungen haben wird auf alle menschlichen Beziehungen! Dies sind die wichtigsten Gründe, warum ich möchte zunächst der 26. April 2008 mit einer ersten Etappe / Bekanntschaft Reise! bis 4. Mai 2008! Wie die Dinge jetzt sehen, I + - 8 Jahre für einen Arbeitgeber, so dass ich nicht die Möglichkeit haben, unabhängig davon, ob ich will / kann für eine Tour durch zB 3-4 Monate zu machen, so dass ich Phasen! Ich denke, es ist eine neue Herausforderung mit dieser Website / dieser zeitgenössischen Kommunikation mit Ihnen meine Erfahrungen zu teilen und danken Ihnen im Voraus für Ihr Interesse und alle Kommentare! ACHTUNG: Sie können Ihre E-Mail-Links unten auf der Seite ausfüllen und geben an, dass Sie eine E-Mail, wenn ich eine neue Etappe beginnen neue Reise beginnen! Auch Sie können auch die Nachricht (in der Mitte der Seite) auf jeden Artikel separat reagieren in Ihrer eigenen Sprache und / oder geben Sie Ihre E-Mail-Adresse! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 6e Embora caminhadas e trekking, descobri que o pé / cumprir como benéficas para o corpo-mente relacionamentos, onde a Paz Passeio de La Verna na Toscana para Assis, na Úmbria sobre o tema "O que nos conecta", em 2007, mas os humanos foi melhor. Durante as viagens me encontrei vários participantes apenas em casa, a Santiago de Compostela tornou-se a pé e, se a / ou um dos: agradável / principal / inspannendste / Harmonieerendste / duramente / vredigste e de auto-ontmoetendste outros, a vida educado! Isso me incentivou a fazer este ano, uma vez por semana para tentar, porque eu nunca foram mais do que apenas um dia a pé! Além disso, Santiago de Compostela eeuwen'n já bem conhecido peregrinação site e uma grande direção e os meios para ir a pé. Mas o meu objectivo é: um Passeio Paz sobre o tema, "O que nos une é o foco sobre o positivo no outro, o que gera amizade. Um mundo de amigos / é um mundo de paz! Gostaria de ver o maior impacto positivo terá sobre todas as relações humanas! Estas são as principais razões pelas quais eu quero começar a 26 de abril de 2008 com um primeiro troço / Conhecer viagem! até 4 de maio de 2008! Como ver as coisas agora, eu + - 8 anos, para um empregador, por isso não tenho a oportunidade, se eu gostaria / poderia ser para uma turnê, por exemplo, da 3-4 meses para fazer, então eu escolher fases! Penso que é um novo desafio com este site / contemporâneo esta comunicação com você minhas experiências a compartilhar e agradecer-lhe antecipadamente o seu interesse e qualquer comentário! ATENÇÃO: Você pode mudar seu e-mail links na parte inferior da página e preencha indicar que você deseja receber um e-mail quando eu publicar um novo, fase inicia nova jornada começa! Também você pode também fazer a mensagem (no meio da página), em cada artigo em separado responder na sua própria língua e / ou preencher o seu endereço de e-mail! Warm Regards, WillieJacobs7@gmail.com

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 107482

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2008 - 26 November 2008

Himalaya-Nepal

26 April 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste wandelreis alléén!

Landen bezocht: