3-5 Saint-Astier---De Jaure á Villamblard - Reisverslag uit Villamblard, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu 3-5 Saint-Astier---De Jaure á Villamblard - Reisverslag uit Villamblard, Frankrijk van Willie Jacobs - WaarBenJij.nu

3-5 Saint-Astier---De Jaure á Villamblard

Door: Willie Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Willie

23 Mei 2016 | Frankrijk, Villamblard


3-5 Saint-Astier----De Jaure á Villamblard

BONJOUR
Vous pouvez traduire ces rapports à la langue néerlandaise vous par Google Translate!

6:39 op
7:30 met warme melk, krokant stokbrood, 3-jams, honing, yochurt, cruesli, fruit, jus d ’ Orange was het dit keer een Grande dejeuner…
Tijdens dit genoegen schoof er een vriendelijke man aan tafel aan, die voor een bijen-stage de Stad bezocht. Hij is dierenarts en woont in Agen.
Hij vertelde dat zijn schoonvader op zijn 78e voor een derde keer de, of een stuk van de Camino wil gaan om zichzelf te bewijzen…..en daarbij gevallen is in afgelegen gebieden waarbij pompiers hem op brancard vervoerde over moeilijk begaanbare wegen...Later bleek door zijn verwondingen dat dat het einde van zijn Camino - bewandelen werd….
De verslagen maak ik in deze etappe dmv smartphone Samsung S5-Neo, type ze in met toets-type pen en/of rechter pink. Met sommige ben ik zo’n 10 uur bezig….

Vanaf overnachtingsplaats heb ik zicht op een brug waarover ik de route moet vervolgen….uit de Stadse drukte naar de Silance overgang bij heel zwoel-zacht weer.
Na 1 km trui, na 1e klim weer ‘laagje’ uit
en meteen wat slokken om het ‘belangrijkste transsportmiddel’ aan te vullen.
11:22 Man, in voorbij lopende tuin spreekt mij aan en wijst naar boven en zegt’ dat God goed is.
Hem naderend,
brengt hij zijn hand naar/op zijn hart en zegt ‘I’m Christen….Ik zet mijn rugzak af en haal al mijn traktaten tevoorschijn en geef hen de Franse. Há Billy Graham reageerd hij, kijkt heel enthousiast...Komt heel dichtbij, geeft een stevige hand en zegt ‘broeder’...waarna van beide zijden ontroering volgt…..
Hij vertelde dat hij een fijne vriendschap met een Nederlander heeft maar de taal geenszins spreekt.
Christiaan Fouquer nodigt mij uit op de koffie waarna we achter zijn huis met zicht op de direct aangrenzende groene heuvels elkaar ontmoeten…
Tussen onze woorden en slokjes koffie bespeelt hij met passie zijn mondharmonica en brengt Lofprijsliederen ten gehore, o.a. het lied ‘Tel u zegeningen een voor een’.... en gij ziet Gods Liefde dan door alles heen….
Neem smartphone en benut vertaal-app om over doel Camino en etappe verloop met tussentijds de o-h-o te communiceren.
Hij geeft me een A5--68 pagina brochure ‘Sa Paolo Pour Aujourd’hui’ | Zijn Woord voor vandaag, die hij helpt om internationaal te verspreiden.
Na een ‘heilige stilte’ kijkt hij Omhoog, zegt dat hij graag voor mij wil bidden en of hij dat nu mag doen
Ja, waarna hij gepassioneerd hardop gaat bidden en danken dat we samen de Liefde en vrede Gods door Jezus, over grenzen heen mogen doorgeven……
Na kort afscheid met omhelzing zet ik weer nieuwe stappen op de Camino...ik denk even a/d Apostel Paulus….Natuurlijk denk ik geregeld aan andere, maar in het bijzonder vaak aan m’n dochters Heidi in Sassenheim, Salomé op Grand Cayman - Island, Naomi in Israël en Greet in Dommelen.
Gisteren dacht ik ‘morgen is het 17 km. dan kan ik vroeg al een overnachtings plek zoeken en direct daarna aan verslagen werken…..’
Nu 12:01 ga ik steeds harder lopen omdat het gewoon heerlijk loopt zo. Het weer klaart steeds verder op met meer ZON.
Het leven geeft het gevoel van helemaal en goed ‘opgeladen’ te zijn….
Veel over asfalt...vandaag!
Zie al enige tijd geen markering meer.
12:35 kom ik uit bij Hors GR pour Le domeinen de Chaulnes, maar dat blijkt een eindpunt van een afslag van de GR 654 te zijn Pfff, eerst maar met een korte pauze. voldoende ‘bijkomen’, terwijl ik de door Bernhard-dik-gesneden Porc-ham met brood goed laten smaken, zit en ‘bijkom’.
Donkere wolken aan de lucht maken het geheel indrukwekkender. Eerst even 1 dikke man-de-rijn…
Neem nu toch geen lig-pauze...v/h eindpunt van de GR-654 terug op de ‘hoofdroute’ is heen en terug zo’n 7-8 km. Dus ‘later’ op einddoel…
In hoog tempo…
‘In het Levensspel’ kost herstellen vaak in totaal meer energie en tijd...ook deze-ervaring moedigde aan om bedachtzamer te zijn!!
Gaande zie ik een tijdje later dat ik ook
een ‘doorsteek’ kan maken naar Grignols de richting die ik moet gaan…..zodra ik die bewandel ervan ik dit als een geheel onverwachte ‘traktatie’ die zeker nu extra leuk uitkomt..Als ik dan wat verder een Live - krekelconcert ‘binnenloop’ geeft deze keuze helemaal weer een goed-gevoel door natuurgeluiden…
In Grignols, met een opgeschoonde Markt aangekomen blijken er andere ‘muzikanten’ mij te verwelkomen, de KIKKERS...in concert. ..geweldig dat in de Camino zo steeds een geheel onbekend stukje Aarde bewandeld en beleefd kan worden…bovendien ook....avontuurlijk!!
Even later is het weer duidelijk stiller, hierdoor ervaar ik dat het daarom ook echt voor mij bedoeld was….
14:08 middenin dorp Rugzak af...route boek bij de hand... even wat notities maken.

NOGMAALS:
wat heerlijk om zo’n ‘wandeling’ te kunnen en mogen maken….aan-één-stuk avontuur...tussendoor ook-wel ‘topsport’ met nu Super temperatuur!
Dit met optimale-vriendschap en op tijd gezond en lekker eten en drinken...zijn voor mij van de aangenaamste aspecten op ďes Aardes Leven…
Meteen na pauze smalle bochtige klim naar links, kom op ‘twijfelpunt’ waarbij jonge-vrouw buiten aan het werk is..Toch maar eerst even vragen….waarna stijlen lange klim naar het château volgt….Als het zo doorgaat wordt het morgen korte broek en meer water bij me.
Tijdens deze ‘grote-wandeling’ praat ik ook regelmatig met mezelf, het lijkt dan soms dat ik niet alleen ben, ik spreek dan o.a. uit welke gedachten ik heb….
In een dagelijks leven zijn er veel dingen +-hetzelfde...Tijdens deze tocht is dat ook zo, waarbij het bijzonderst is, dat het nu in een steeds wisselend decor plaatsvind.
Grote felle honden achter een 1meter-Laag…. hekwerk houden me attent, als blijkt dat ze zich over een toenemend groot terrein waarlangs mijn route loopt kunnen verplaatsen, geeft dat een toenemend bedreigend gevoel.
Daardoor denk ik: goed om te overwegen om bij de 9e etappe een hoogfrequent-geluid om hond op ‘veilige afstand te houden mee te nemen.
Slak om het pad….heeft-net-zo-goed betekenis….
Nu heel veel groen om me heen..en dan ineens….die blauw witte wolken geven een koesterend gevoel…..Twee roofvogels in de lucht...watervallensloot...even flink wat lokken water….de wolken worden zachter & wat-achtiger liefelijker van aanzien..Hagedisje ritst tussen combi van gedroogde herfst bladeren en vers lentegroen weg.
15:11 Jaure nog 5 km. Hier en bijna nergens prikkeldraad en weinig hekwerken..werkt als een verhogend vrijheid en ruimte-gevoel.
In grote S-bocht over asfalt naar beneden, al tijdje geen blanc-rouge markering geven me toenemend met de richting die ik nu heen het idee de verkeerde kant op te gaan... niet naar het zuiden….Ik passeer huizen die ik uur hiervoor van de andere kant komend passeerde….dit bevestigd genoeg..!!
Bekijk alles goed, kompas erbij...besluit a/d kant van de weg te wachten met het verlangen en de hoop dat er wel weer eens een auto voorbij komt, om aan de bestuurder de juiste richting vanaf nu te vragen.
Ook dat gebeurd echt...vanuit een bocht zie ik een station-wagon aankomen...steek mijn hand tijdig omhoog, vrouw aan stuur ‘becommandeerd de auto tot stoppen’ , zij rondom 40 vriendelijk leest en kijkt globaal mee, wijst de andere kant én richting op, Ik verzoek haar detail-teksten ook te lezen.
Het verloopt leuk, waarbij ze aanbied mee-te-rijden in de richting die ik moet gaan en waar zij ook naar toe moet. Dit aanbod neem ik gretig aan.
Passagier-voorbank wordt leeggemaakt waarna ik plaats mag nemen en zet daarbij Rugzak op mijn schoot…
Ze rijd vlot naar de Mairie van Jaure de plek waar ik rechtsaf sloeg waar ik eigenlijk Monte/omhoog schuin-rechtdoor had moeten gaan….
Nu we toch in de auto zitten en ze in de plaats van mijn eindbestemming Villamblard woont, bood ze aan om me daar naar toe te brengen, dat was ook gezellig.
Daar bij de Centre-Ville aangekomen bij de rotonde van Mairie/gemeentehuis staan er twee grote - forse Gendarmerie al het verkeer in de gaten te houden terwijl ik GROTE RUGZAK op schoot heb….en wenken naar haar, de chauffeuse dat ze naar links moet op de parkeerplaats.
Daar-tot-stilstand gekomen merk ik direct dat ik geen gordels om heb, terwijl de Gendarmerie de eerste stappen naar ons toe zetten…..Wat nou met de gedachte...Zou ik hierdoor dan toch nog te weinig geld mee van huis genomen hebben….??!
Ze spraken eerst de vrouw Agatha Leruyet aan...ze vertelde dat ze me even een lift gegeven heeft en Nederlander ben.
Als een ‘wat kleiner geworden man’ , verscholen achter mijn grote rugzak zag ik dat aan, toen ze naar mij kwamen, pakten ik de gordel beet met een gebaar van sorry. Dichterbij komende vroeg de ene mijn identiteitsbewijs terwijl hij controleerde zei ik dat ik Nederlander en pelgrim ben op de route Saint-Jaques-de-Compostelle.
Na controle en teruggave zei hij respectvol dat ik wel op gordelgebruik moet letten en namen ze beide vriendelijk afscheid en wenste Bon-Route!
Agatha vroeg h.e.e.a. over mijn Camino en motieven, met mijn vertaal app. typte ik kort en bondig dat in en ook over mijn o-h-o het is inmiddels 16:02 geworden.
Als dank en voor verdere gezelligheid bod ik haar aan om als het schikt en ze het leuk vind straks samen een Menu-du-jour te gaan eten, daar heeft ze even over nagedacht, met enige twijfel gaf ze aan, de voorkeur het niet te doen.
Met een traktaat aanbieding als souvenir en dank en op z’n Frans met 2x1zoen namen we even later vriendelijk afscheid.
Nadat ze wegreed met zwaai liep ik langs een schooltje waar moeders en opa staan te wachten op hun kind en/of kleinkind richting Mairie waar de Gendarmerie weer stonden toezicht te houden op het verkeer met midden op de rotonde een groot standbeeld van een overwinnende soldaat met lauwerenkrans. Omdat het kan zijn dat de Mairie Hotel de Ville zo gaat sluiten vraag ik aan de Gendarmerie de weg naar beneden. Daar ik verwachte dat het een duidelijk wat indrukwekkend gebouw zou zijn kon ik het niet vinden.
Bij navraag aan andere ‘weggebruikers’ werd ik terug richting Gendarmerie gestuurd, na het hen voor de 2e x gevraagd te hebben liep ik naar een gewoon huis toe met op een papiertje : dat het Mairie daar is.
Een van de dames achter de balies helpt me verder en belde voor een klein huisje, waarna er nog mogelijkheid is om vóór € 20, 5 1 nacht in een Camper te overnachten of wat duurder 2x1 Chambre D’hôtes.
Ik verkies plaats met wifi en ga naar de 1e C.D. een wat groot monumentaal pand waard een vrouw met gif onkruid parking aan het bespuiten is...Als ik haar vraag om overnachting-plaats zegd ze dat ze niet open is….
Teruglopende richting Mairie bel ik bij de
2e aan maar krijg geen gehoor.
Mensen vlakbij in de buurt die met elkaar bij auto spraken zeiden na navraag dat madam later wel thuis zou komen.
Omdat het later wordt, trek in eten toeneemt eet ik mijn laatste studentenhaver-uit-mijn-rugZak en de MOSER ROTH Edel Bitter 70% cacao chocolade.
Voor de zekerheid loop ik ook nog even naar de Mairie nu het nog geen uur is om zvm zekerheid. Daar blijkt de dame die mij hielp ook graag wandelt maar dan maximaal 2 uur. Hier krijg ik ook een stempel in m’n ppelgrims-paspoort.
Nadat ik de 2e x de Mairie bezocht ben ik naar overkapte openlucht slaapplaats gaan zoeken en heb er 1 gevonden, er moet daar NOG wat ‘verbouwd’ worden maar er stond een rechtopstaand matras bij…..
17:12
Ondertussen dat de madam nog niet is thuisgekomen ga ik in het enige (open) restaurant,
voordat ik een tab-bier bestel vragen of er Internet is...Ik kan r zelfs mijn Gsm opladen en tegelijkertijd aan het verslag werken....biertje erbij...bakje KnAbBuls worden bijgezet...dadoet-extra-deugd op zo’n moment.. als nu!!
Tegen18 uur ga ik weer eens naar de Chambre D’Hotes met de beste kansen...Onderweg neemt de plas-aandrang toe….kom een smal gang-straatje tegen wat duidelijk weinig gebruikt wordt en uitnodigt, daar ‘afscheid te nemen’.......pis-ik-toch-ook-noch...over mijn broek...duidelijk zichtbaar...en schaam me daarvoor ook om zó de bel te moeten indrukken...
Een troost is dat het sneldrogende stof is en dat ik nog stuk moet lopen….Nog geen gehoor, wat verder is buurvrouw buiten a/h werken, ze gaat telefoneren hiervoor, waarbij met madam veel gelachen wordt.
Even later komt een auto aanrijden en daarna een vriendelijk-volgezellige madam richting mij, ze biedt haar excuses aan, gaat mee naar binnen in haar welkom-huis.
Zet de auto in de garage, komt achterom, waarna ik vanuit de keuken de deur voor haar met de sleutel die op tafel ligt mag openmaken!
Als ze binnenkomt zie ik foto kleinkinderen en even later un biër …Heineken voor me staan. Na een leuke ontvangst en kleine kennismaking stelde ze gezien de tijd waarin we zijn terechtgekomen voor dat ik kan gaan douche en zij in-de-tijd een aardappel-omelette e.d. zal bereiden om daarna samen te eten.
Tijdens ‘gang’ naar de douche komt lied van MICHEL FUGAIN : Chante comme Si Tu devais mourir demain in mijn hoofd en al het andere…waar ik ‘inwoner’ van ben.
Graag wilde ik mijn hoofdhaar weer eens wassen...laat de gezellige gastvrouw nu ook en alleen Champoo in de douche zetten...
In deze etappe was veel onvoorspelbaarder t.o.v. vorige.
In deze voel ik me op een moment in het leven met een clochard maaltijd, met zwerfver overnachting, om nog geen 9oo seconden later, lijkend op een joviale bejegening, te worden ontvangen..in een goed verzorgd indrukwekkend huis met tuin-uitzicht op omliggend natuurschoon…heuvels.
De vrouw stelt voor om vermicelli-soep, aardappel-omelette en pannenkoek als dessert te bereiden, is goed.
….Stokbrood wordt nooit vergeten….
Morgen als ik naar Bergerac wil is 7 uur ontbijt geen probleem.
Vrouw verontschuldigd dat ze geen salade heeft: Vie - simpel!
Ze was gaan kienen en had Golden-Delicious gewonnen….
Zoon-Beer van een man komt met zijn vrouw binnen...moeder zegd dat ik Hollander ben ze reageerd: dat is toch ook een Europeëner!
Ik stel vraag aan madam: welke leeftijd heeft u mogen bereiken….waarna volop wordt gelachen door zoon en moeder.
Er is ook een heel leuke vriendelijk 25-30 man in huis die in de bosbouw werkt en stage loopt in de buurt, spreekt goed Engels, en is ook hulpvaardig bij vertaling….Hij heet Leo Oncins, met hem verhoogd ook de AMBIANCE LOCALE…..geef hem van de laatste traktaten R 1.
Dunne pannenkoek-skus worden opgerold en met handen naar- binnen-gewerkt. … voor er verder gepraat wordt.
Het is 20:50 en heb tussendoor ook wat aan het verslag gewerkt, de Amiance-Locale is op dit moment op z’n hoogtepunt wat nu de voorkeur krijgt.
Zoon 60 is op retraite/pensioen...Als ik vraag of er Wifi aanwezig is gaat hij wat later via zijn Gsm mijn Gsm hiervoor koppelen met HOTSPOT fantastisch dat het ook al kan….
Tussen al de Franse conversaties kan ik nu naar mijn www.williejacobs.waarbenjij.nu weblog en daar de reactie op mijn verslagen lezen. Ik kan er ook spontaan heerlijk om lachen en innerlijk heel blij van worden!!
Ik wordt door de zoon-60 met monsieur aangesproken.
Het was echt plaatselijk gezellig en werd door de Ambiance-Locale opgenomen maar ook hier geldt...Alles heeft zijn tijd.
Nog even tandenpoetsen...Om klokslag 22:00 voel ik een pyjama om m’n
Lichaam….Een indrukwekkende dag met 22 kilometer gaan over onze Sublieme Aarde, geven een voldaan gevoel en het verlangen meteen en plat te gaan slapen….Bonne nuit

….OP 8 MEI BEN IK WEER IN DOMMELEN NA EEN 900 KM AUTOREIS HEELHUIDS-VOLDAAN-VERMOEID AANGEKOMEN, dat is een hele overgang/aanpassing in allerlei!
DOOR DE BIJZONDERE OMSTANDIGHEDEN WAARIN IK MOMENTEEL BEN, EN DIE VEEL TIJD EN ENERGIE nodig heeft, duurt het navenant ook voordat ik het volgende verslag klaar heb!

VOOR DEZE ETAPPE HEB IK NOG +-3 VERSLAGEN te maken, die je tegemoet kunt zien.
ZO BLIJFT ALLES IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE…

Hartelijk dank voor je aandacht en eenieder die wil reageren een EXTRA-DANKJEWEL. !!


Salutation,

Willie Jacobs









  • 24 Mei 2016 - 07:57

    Gonnie:

    Hallo Willie,

    Wat een schitterende tocht moet dat zijn geweest!! Je raakt er niet over uit gepraat
    En nog steeds" nu je thuis bent " vol van de Camino......? GEWELDIG VERHAAl

    Bedankt Willie

    Liefs Gonnie

  • 25 Mei 2016 - 19:18

    Ad Van Den Hoogen:

    Dag Willy terug van de Eolische Eilanden even tijd nemen je fantastische verslagen te lezen. Fantastisch H in wat je beschrijft,maar ook hoe je e.e.a. op schrift zet. Heel poëtisch en rijk. Ik geniet ervan en ben ook wel enigszins jaloers. Een goede verdere verwerking en dank en groet
    Ad

  • 29 Mei 2016 - 20:17

    Nellie:

    Dag Willie ,

    Weer een heel mooi indrukwekkend verslag wat ik van je gelezen heb en wat een energie!
    Nu hebben je voeten heel veel aandacht nodig verzorg ze maar goed of ga eens lekker naar een goede pedicure dat hebben je voeten wel verdiend!

    Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willie

Hieronder :1e in Nederlands 2e in Frans 3e in Engels 4e in Spaans 5e in Duits 6e in Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Ci-dessous: 1ère neerlandais en 2ème français en 3eme anglais en 4eme espagnol 5e allemand 6e en portugais ! willie_jacobs@outlook.com 3e Below: 1st Netherlands in 2nd in French 3rd in English 4th in Spanish 5th German 6th in Portuguese! willie_jacobs@outlook.com 4e A continuación: 1 º Neerlandes en 2 º en Francés 3 º en Inglés 4 ª en español 5 de Alemán 6 en portugués! willie_jacobs@outlook.com 5e Unten: 1.Niederlandiesch in der 2. in Französisch in der 3.Englisch 4. auf Spanisch 5. Deutschen 6. Portugiesisch! willie_jacobs@outlook.com 6eAbaixo: 1.Holandes Em 2. em Francês 3. Em Inglês 4. Em Espanhol 5. Alemã 6. Em Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Hallo allemaal !! Onder het Nederlands profiel,is er een vertaling in het Frans,Engels,Spaans,Duits,Portugees! willie_jacobs@outlook.com 2e Bonjour à tous! Aux termes de profil de néerlandais, il ya une traduction en français, anglais, espagnol, allemand, portugais! 3e Hello all! Under Dutch profile, there is a translation in French, English, Spanish, German, Portuguese! 4e Hola a todos! En virtud del perfil neerlandés, existe una traducción en francés, Inglés, español, alemán, portugués! 5e Hallo alle! Nach niederländischem Profil gibt es eine Übersetzung in Französisch, Englisch, Spanisch, Deutsch, Portugiesisch! 6e Olá todos! Sob holandês perfil, há uma tradução em Francês, Inglês, Espanhol, Alemão, Português! willie_jacobs@outlook.com 1e Tijdens het in groepsverband wandelen en trektochten maken heb ik ontdekt dat het wandelen/ontmoeten zo heilzaam is voor lichaam-geest-relaties,waarbij de Vredesloop van La Verna in Toscane naar Assisi in Umbrie met als thema "Wat verbind ons" in 2007 ,wel intermenselijk de beste was. Tijdens de tochten heb ik meerdere deelnemers ontmoet die alléén van huis uit, naar Santiago de Compostella zijn gaan wandelen,en dit als de/of een van de :aangenaamste/bijzonderste/inspannendste/Harmonieerendste/moeilijkste/vredigste en jezelf-andere ontmoetendste,Levensfase beleefde! Dit moedigde mij aan om dit jaar eens een week uit te proberen,want ik heb nog nooit langer dan een dag alleen gewandeld! Bovendien is Santiago de Compostella al eeuwen'n heel bekend pelgrimsoord en een mooie richting en middel om naar toe te wandelen. Máár mijn doel is: 'n Vredesloop met evangelisatie en het thema ," Wat verbind ons "=het gericht zijn op het positieve in de ander,waaruit vriendschap ontstaat. Een wereld van vrienden wordt/is een wereld van vrede!! Ik wil graag dat het een zo groot mogelijke positive uitwerking zal hebben op alle menselijke relaties!! Dat zijn de belangrijke redenen waarom ik op 26 april 2008 wil aanvangen met een eerste etappe/ kennismakingstocht! tot uiterlijk 4 mei 2008 ! Zoals het er nu uit ziet moet ik nog +- 8 jaar voor een werkgever werken,daarom ben ik nu niet in de gelegenheid,al zou ik dat willen/kunnen om 'n tocht van b.v. 3-4 maanden te maken,daarom kies ik voor etappes!! Ik vind het een nieuwe uitdaging om met deze site/ dit eigentijdse communicatiemiddel mijn belevingen met je te delen en dank je bij voorbaat voor je belangstelling en eventuele reacties! ATTENTIE:u kunt je emailadres links onderaan de pagina invullen en daarmee aangeven dat je een emailtje wilt ontvangen als ik weer een nieuw bericht plaats,etappe start,nieuwe reis aanvang!! BOVENDIEN kun je ook zelf onder het bericht (in het midden van de pagina) op ieder artikel apart reageren IN UW EIGEN TAAL en/of je emailadres invullen !! Hartelijke groet, willie_jacobs@outlook.com 2e Bien que la randonnée pédestre et le trekking, j'ai découvert que la marche de répondre comme bénéfique pour les relations corps-esprit, où la Marche de la Paix de La Verna en Toscane à Assise, en Ombrie, sur le thème "Qu'est-ce que nous relie" en 2007, mais l'homme était le meilleur. Au cours des voyages, j'ai rencontré plusieurs participants à la maison, à Saint-Jacques de Compostelle sont devenues la marche, et si le ou l'un de l': agréable / plus important / inspannendste / Harmonieerendste / dur / vredigste et l'auto-ontmoetendste autres, la vie poli! Cela m'a encouragé à faire de cette année une fois par semaine pour essayer, parce que je n'ai jamais été plus d'une journée de marche seulement! En outre, Santiago de Compostela eeuwen'n déjà bien connus lieu de pèlerinage et un grand sens et les moyens d'aller à pied. Mais mon objectif est: une marche de paix sur le thème "Qu'est-ce que nous relie est l'accent mis sur le positif dans l'autre, ce qui crée l'amitié. Un monde d'amis / est un monde de paix! Je voudrais voir le plus grand impact positif sur toutes les relations humaines! Telles sont les principales raisons pour lesquelles je veux commencer le 26 avril 2008 avec une première étape / connaissance voyage! jusqu'au 4 Mai 2008! Comme les choses maintenant, je suis + - 8 ans pour un employeur, je n'ai donc pas eu la chance, si je ne veux / peut être pour une visite, par exemple, 3-4 mois à faire, si je choisis les stades! Je pense que c'est un nouveau défi avec ce site / cette communication contemporaine avec vous mes expériences à partager et vous remercions par avance de votre intérêt et vos commentaires! ATTENTION: Vous pouvez changer votre adresse e-mail des liens au bas de la page de remplissage et de préciser que vous voulez recevoir un e-mail lorsque je poste un nouveau stade de démarrage nouveau voyage commence! AUSSI, vous pouvez également le message (au milieu de la page) sur chaque article séparément répondre dans votre propre langue et / ou remplir votre adresse e-mail! Cordiales salutations, willie_jacobs@outlook.com 3e While hiking and trekking, I discovered that the walk / meet as beneficial for body-mind relationships, where the Peace Walk from La Verna in Tuscany to Assisi in Umbria on the theme "What connects us" in 2007, but the human was best. During the trips I have met several participants only at home, to Santiago de Compostela have become walking, and if the / or one of the: pleasant / most important / inspannendste / Harmonieerendste / hardest / vredigste and self-other ontmoetendste, life polite! This encouraged me to make this year once a week to try, because I have never been longer than one day just walk! Moreover, Santiago de Compostela eeuwen'n already well known pilgrimage site and a great direction and means to go walking. But my goal is: a Peace Walk on the theme, "What connects us is the focus on the positive in the other, which creates friendship. A world of friends / is a world of peace! I would like to see the greatest possible positive impact will have on all human relationships! These are the main reasons why I want to begin April 26, 2008 with a first leg / acquaintance trip! until May 4, 2008! As things now see, I + - 8 years for one employer, so I do not have the opportunity, whether I would want / could be for a tour of eg 3-4 months to make, so I choose stages! I think it is a new challenge with this site / this contemporary communication with you my experiences to share and thank you in advance for your interest and any comments! ATTENTION: You can change your email links at the bottom of the page fill and indicate that you want to receive an email when I post a new, stage start new journey begin! ALSO you can also make the message (in the middle of the page) on each article separately respond in your own language and / or fill in your email address! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 4e Aunque el senderismo y trekking, descubrí que el camino / se reúnen como beneficioso para las relaciones cuerpo-mente, donde la Paz Paseo de La Verna, en Toscana, a Asís en Umbría, sobre el tema "Lo que nos une" en 2007, pero los humanos fue mejor. Durante los viajes me he encontrado con varios participantes sólo en casa, a Santiago de Compostela se han convertido en pie, y si el / o uno de los: agradable / más importante / inspannendste / Harmonieerendste / más / vredigste libre y otros ontmoetendste, la vida educado! Esto me animó a hacer este año una vez a la semana para intentar, porque yo nunca he sido más de un día a pie! Por otra parte, Santiago de Compostela eeuwen'n ya conocido lugar de peregrinación y una gran dirección y los medios para ir a pie. Pero mi objetivo es: Paseo de la Paz sobre el tema, "Lo que nos une es el enfoque en lo positivo en el otro, que crea la amistad. Un mundo de amigos o es un mundo de paz! Me gustaría que en la mayor medida posible impacto positivo tendrá sobre las relaciones humanas a todos! Estas son las principales razones por las que quiero empezar el 26 de abril de 2008 con un primer tramo / conocido viaje! hasta el 4 de mayo de 2008! Como ver las cosas ahora, I + - 8 años para un empresario, por lo que no tienen la oportunidad, si me quiere / puede ser para un viaje de por ejemplo, 3-4 meses para que, a fin de elegir las etapas! Creo que es un nuevo desafío con este sitio / contemporánea esta comunicación con ustedes para compartir mis experiencias y gracias de antemano por su interés y los comentarios! ATENCIÓN: Usted puede cambiar su dirección de correo electrónico enlaces en la parte inferior de la página, rellenar e indicar que desea recibir un email cuando un nuevo puesto, la fase de inicio nuevo viaje comenzar! También usted puede también hacer que el mensaje (en el centro de la página) en cada artículo por separado responder en su propio idioma y / o introduzca su email! Cordialmente, willie_jacobs@outlook.com 5e Beim Wandern und Trekking, entdeckte ich, dass der Fuß / treffen als vorteilhaft für die Körper-Geist-Beziehungen, wo der Frieden Walk von La Verna in der Toskana nach Assisi in Umbrien zum Thema "Was verbindet uns" im Jahr 2007, sondern die Menschen am besten. Während der Reisen Ich habe mehrere Teilnehmer nur zu Hause, nach Santiago de Compostela zu Fuß, und wenn der / oder einer der: angenehme / wichtigsten / inspannendste / Harmonieerendste / härtesten / vredigste und selbst andere ontmoetendste, Leben höflich! Dies ermutigte mich, dass in diesem Jahr einmal pro Woche zu versuchen, denn ich habe nie länger als einen Tag nur zu Fuß! Außerdem, Santiago de Compostela eeuwen'n bereits bekannten Wallfahrtsort und eine große Richtung und die Mittel zum Wandern. Aber mein Ziel ist: ein "Peace Walk zum Thema:" Was uns verbindet ist die Konzentration auf die positiven in den anderen, was die Freundschaft. Eine Welt von Freunden / ist eine Welt des Friedens! Ich möchte, dass die größtmögliche positive Auswirkungen haben wird auf alle menschlichen Beziehungen! Dies sind die wichtigsten Gründe, warum ich möchte zunächst der 26. April 2008 mit einer ersten Etappe / Bekanntschaft Reise! bis 4. Mai 2008! Wie die Dinge jetzt sehen, I + - 8 Jahre für einen Arbeitgeber, so dass ich nicht die Möglichkeit haben, unabhängig davon, ob ich will / kann für eine Tour durch zB 3-4 Monate zu machen, so dass ich Phasen! Ich denke, es ist eine neue Herausforderung mit dieser Website / dieser zeitgenössischen Kommunikation mit Ihnen meine Erfahrungen zu teilen und danken Ihnen im Voraus für Ihr Interesse und alle Kommentare! ACHTUNG: Sie können Ihre E-Mail-Links unten auf der Seite ausfüllen und geben an, dass Sie eine E-Mail, wenn ich eine neue Etappe beginnen neue Reise beginnen! Auch Sie können auch die Nachricht (in der Mitte der Seite) auf jeden Artikel separat reagieren in Ihrer eigenen Sprache und / oder geben Sie Ihre E-Mail-Adresse! Warm regards, willie_jacobs@outlook.com 6e Embora caminhadas e trekking, descobri que o pé / cumprir como benéficas para o corpo-mente relacionamentos, onde a Paz Passeio de La Verna na Toscana para Assis, na Úmbria sobre o tema "O que nos conecta", em 2007, mas os humanos foi melhor. Durante as viagens me encontrei vários participantes apenas em casa, a Santiago de Compostela tornou-se a pé e, se a / ou um dos: agradável / principal / inspannendste / Harmonieerendste / duramente / vredigste e de auto-ontmoetendste outros, a vida educado! Isso me incentivou a fazer este ano, uma vez por semana para tentar, porque eu nunca foram mais do que apenas um dia a pé! Além disso, Santiago de Compostela eeuwen'n já bem conhecido peregrinação site e uma grande direção e os meios para ir a pé. Mas o meu objectivo é: um Passeio Paz sobre o tema, "O que nos une é o foco sobre o positivo no outro, o que gera amizade. Um mundo de amigos / é um mundo de paz! Gostaria de ver o maior impacto positivo terá sobre todas as relações humanas! Estas são as principais razões pelas quais eu quero começar a 26 de abril de 2008 com um primeiro troço / Conhecer viagem! até 4 de maio de 2008! Como ver as coisas agora, eu + - 8 anos, para um empregador, por isso não tenho a oportunidade, se eu gostaria / poderia ser para uma turnê, por exemplo, da 3-4 meses para fazer, então eu escolher fases! Penso que é um novo desafio com este site / contemporâneo esta comunicação com você minhas experiências a compartilhar e agradecer-lhe antecipadamente o seu interesse e qualquer comentário! ATENÇÃO: Você pode mudar seu e-mail links na parte inferior da página e preencha indicar que você deseja receber um e-mail quando eu publicar um novo, fase inicia nova jornada começa! Também você pode também fazer a mensagem (no meio da página), em cada artigo em separado responder na sua própria língua e / ou preencher o seu endereço de e-mail! Warm Regards, WillieJacobs7@gmail.com

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 107484

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2008 - 26 November 2008

Himalaya-Nepal

26 April 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste wandelreis alléén!

Landen bezocht: